Gjest Nosferatü Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Så godt at vi er to da, Nos'en Siden jeg har spaltet personlighet og opererer med flere nick, flere e-postadresser og flere IP-adresser, er jeg jeg nok mange fler enn du tror :-) 0 Siter
Elbereth Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Tja, lat oss no sjå: Jeg er visst blitt både slank og brun i ferien. 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Tja, lat oss no sjå: Jeg er visst blitt både slank og brun i ferien. Jeg også - også har jeg vært på stranda hver dag -og ikke sittet dag ut og dag inn på et kontor for å spare ferien til en regnværsdag 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Siden jeg har spaltet personlighet og opererer med flere nick, flere e-postadresser og flere IP-adresser, er jeg jeg nok mange fler enn du tror :-) Ja, vi er jo det .) 0 Siter
Elbereth Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg også - også har jeg vært på stranda hver dag -og ikke sittet dag ut og dag inn på et kontor for å spare ferien til en regnværsdag Ja - jeg har jo ikke sittet og surmulet og sett på den kjekke havskodda som alltid letter leeeeenge før folk står opp. Ikke har det regna i sommer heller. Det er vel like før vi tørker ut alle sammen her. ;D *gjør trøste-sit-ups* 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nabokjærringene i bøgda er trivelige.... 0 Siter
sheba Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Nabokjærringene i bøgda er trivelige.... Om du snakker om min nabo så må jeg si at du tok prisen for beste løgnen, hehe mente til nå at webbis hadde vunnet (om det var en pris da) ;-) 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Om du snakker om min nabo så må jeg si at du tok prisen for beste løgnen, hehe mente til nå at webbis hadde vunnet (om det var en pris da) ;-) Jeg tror nok webbis tar kaka ;-) 0 Siter
sheba Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg tror nok webbis tar kaka ;-) ok, da sier vi det;-) hehe 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Sikkert han samme som min! Jeg blir ekstra sjarmert når jeg våkner om natta av at han spyr ut vinduet *dååån* *ler* 0 Siter
mkmt Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 jeg lider av demens. vi som lider av dette i nabolaget har dannet et lokal-lag. vi møtes 1 gang i måneden (eller 1 gang i uka, husker ikke helt) men det er veldig hyggelig på de møtene, tror jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 jeg lider av demens. vi som lider av dette i nabolaget har dannet et lokal-lag. vi møtes 1 gang i måneden (eller 1 gang i uka, husker ikke helt) men det er veldig hyggelig på de møtene, tror jeg. hihi! 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 ok, da sier vi det;-) hehe Og premien er: Vær SDD's romkamerat på Rhodos! 0 Siter
sheba Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Og premien er: Vær SDD's romkamerat på Rhodos! Ååhh for en premie, tenker webbis jubler samt SDD naturligvis:-) hihi.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Og premien er: Vær SDD's romkamerat på Rhodos! Jeg forstår at jeg bør flytte inn på noen andre hoteller enn de nevnte, så jeg ikke får noen utrivelige overraskelser i form av gærne dolere i løpet av uka. 0 Siter
mkmt Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Og jeg har nettopp tatt førerkortet! og jeg har nettopp mista mitt... tror det var på tur opp til Galdhøpiggen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.