Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nosferatü
Skrevet

Så godt at vi er to da, Nos'en :)

Siden jeg har spaltet personlighet og opererer med flere nick, flere e-postadresser og flere IP-adresser, er jeg jeg nok mange fler enn du tror :-)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

11

• amber sun

3

• org

3

• sheba

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja, lat oss no sjå:

Jeg er visst blitt både slank og brun i ferien.

Skrevet

Tja, lat oss no sjå:

Jeg er visst blitt både slank og brun i ferien.

Jeg også - også har jeg vært på stranda hver dag -og ikke sittet dag ut og dag inn på et kontor for å spare ferien til en regnværsdag :)

Skrevet

Siden jeg har spaltet personlighet og opererer med flere nick, flere e-postadresser og flere IP-adresser, er jeg jeg nok mange fler enn du tror :-)

Ja, vi er jo det .)

Skrevet

Jeg også - også har jeg vært på stranda hver dag -og ikke sittet dag ut og dag inn på et kontor for å spare ferien til en regnværsdag :)

Ja - jeg har jo ikke sittet og surmulet og sett på den kjekke havskodda som alltid letter leeeeenge før folk står opp.

Ikke har det regna i sommer heller. Det er vel like før vi tørker ut alle sammen her.

;D

*gjør trøste-sit-ups*

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Nabokjærringene i bøgda er trivelige....

Skrevet

Nabokjærringene i bøgda er trivelige....

Om du snakker om min nabo så må jeg si at du tok prisen for beste løgnen, hehe mente til nå at webbis hadde vunnet (om det var en pris da) ;-)

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Om du snakker om min nabo så må jeg si at du tok prisen for beste løgnen, hehe mente til nå at webbis hadde vunnet (om det var en pris da) ;-)

Jeg tror nok webbis tar kaka ;-)

Skrevet

Jeg tror nok webbis tar kaka ;-)

ok, da sier vi det;-) hehe

Gjest Persille
Skrevet

Sikkert han samme som min! Jeg blir ekstra sjarmert når jeg våkner om natta av at han spyr ut vinduet *dååån*

*ler*

Skrevet

jeg lider av demens. vi som lider av dette i nabolaget har dannet et lokal-lag. vi møtes 1 gang i måneden (eller 1 gang i uka, husker ikke helt) men det er veldig hyggelig på de møtene, tror jeg.

Skrevet

jeg lider av demens. vi som lider av dette i nabolaget har dannet et lokal-lag. vi møtes 1 gang i måneden (eller 1 gang i uka, husker ikke helt) men det er veldig hyggelig på de møtene, tror jeg.

hihi!

Skrevet

ok, da sier vi det;-) hehe

Og premien er: Vær SDD's romkamerat på Rhodos! :)

Skrevet

Ååhh for en premie, tenker webbis jubler samt SDD naturligvis:-) hihi..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forstår at jeg bør flytte inn på noen andre hoteller enn de nevnte, så jeg ikke får noen utrivelige overraskelser i form av gærne dolere i løpet av uka. :)

Skrevet

Og jeg har nettopp tatt førerkortet!

og jeg har nettopp mista mitt... tror det var på tur opp til Galdhøpiggen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...