Gå til innhold

Har kjøpt rollerblades i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha gått 40 mil på tre måneder er jeg dritlei av å gå som trim. Så nå har jeg handlet rollerblades, men jeg har _aldri_ gått på slike før. Har prøvd dem, og det var gøy.

Noen som har noen teknikktips? Hva med staver? Eller vet kanskje noen hvor god trim det er i forhold til gåing/sykling/jogging?

Skrevet

Det er kjempegøy!

Dessverre glemte vi igjen våre da vi var på ferie i Danmark :(

Men det var gøy så lenge vi hadde dem *S*

Jeg rakk ikke å finne ut hvordan man bremser, så jeg kunne bare gå på nokså flat vei og oppover. Det var enkelt nok.

Har ikke noen tips egentlig, men ville bare si at det er gøy :)

Skrevet

Det er kjempegøy!

Dessverre glemte vi igjen våre da vi var på ferie i Danmark :(

Men det var gøy så lenge vi hadde dem *S*

Jeg rakk ikke å finne ut hvordan man bremser, så jeg kunne bare gå på nokså flat vei og oppover. Det var enkelt nok.

Har ikke noen tips egentlig, men ville bare si at det er gøy :)

Ja, kjempegøy!

Men det må være litt god trim også, for jeg kjenner det godt i beina nå, etter å ha prøvd en god halvtime!

Kjøpte til jentungen også, så når ho får trent seg litt kan vi ut på tur sammen :)

Godt alternativ til å sitte klistra foran data/tv-skjermen (som både jeg og jenta mi har en tendens til å gjøre...)

Skrevet

Ja, kjempegøy!

Men det må være litt god trim også, for jeg kjenner det godt i beina nå, etter å ha prøvd en god halvtime!

Kjøpte til jentungen også, så når ho får trent seg litt kan vi ut på tur sammen :)

Godt alternativ til å sitte klistra foran data/tv-skjermen (som både jeg og jenta mi har en tendens til å gjøre...)

Akkurat som oss, det jo :)

Vi gikk også litt sammen på rollerblades, 6åringen og jeg. Tenkte også som deg at det ville være bra å gjøre noe aktivt sammen.

Nå suser hun avgårde på sparkesykkel isteden, siden rollerblades'ene har bosatt seg i danmark.

Gjest Marese
Skrevet

hei hvor mye har du betalt for det? Vurderer også å kjøpe det, men økonomien er ikke all verdens for tiden

Skrevet

hei hvor mye har du betalt for det? Vurderer også å kjøpe det, men økonomien er ikke all verdens for tiden

Jeg gikk på Inter-Sport og betalte 800. Det var de billigste jeg fant, men de skulle likevel ha ok kvalitet.

I forhold til å betale tusenvis av kroner til medlemskap på treningssenter og sånn, så er det ikke så gal pris :)

Gjest Moliza
Skrevet

Akkurat som oss, det jo :)

Vi gikk også litt sammen på rollerblades, 6åringen og jeg. Tenkte også som deg at det ville være bra å gjøre noe aktivt sammen.

Nå suser hun avgårde på sparkesykkel isteden, siden rollerblades'ene har bosatt seg i danmark.

Rollerblades passer sikkert best i Danmark, siden det ikke er nedoverbakker der!

;)

Skrevet

Jeg har også skikkelige rollerblades og det er ikke vanskelig å gå med dem - kanskje mest fordi jeg var rimelig stødig på skøyter som barn.

Men jeg har ingen å gå sammen med :-(

Skrevet

Jeg har også skikkelige rollerblades og det er ikke vanskelig å gå med dem - kanskje mest fordi jeg var rimelig stødig på skøyter som barn.

Men jeg har ingen å gå sammen med :-(

Du får ta en tur hit da, så får vi ta en tur sammen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...