MsSophie Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Sånn litt apropos det, så kjenner jeg til en som fikk en fin "gave" når han ble 30. Dvs. han var en kollega av meg på det tidspunktet dette skjedde. Noen venner av ham hadde spent opp et stort seil tvers over en temmelig så trafikkert vei forbi der han bor ifbm. 30-års-dagen hans, og skrevet "NN 30 år - har hus søker mus". Han var IKKE av den humoristiske typen, og var ikke overbegeistret... hehe! Vi andre på jobb fikk oss derimot en god latter den dagen! :-) Da har han veldig dårlig humor om han ikke kunne se det morsomme i den spøken....:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg ville kjøpt en sau. Sauer er utrolig undervurderte dyr. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg bor selv på gård, og ville nok gitt vedkommende evne til å tenke seg om to ganger. :-) 0 Siter
Gjest hanen galer..... Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Medlemskap i norges bondelag + noen høner og en hana....... det er et must.....................og kanskje videoen om gråtass? + en bekreftelse på at dere stiller på høyonna.... 0 Siter
Gemini Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Da har han veldig dårlig humor om han ikke kunne se det morsomme i den spøken....:-) Det er bare fornavnet... Og det var vel en av hans bedre sider, det med humoristisk sans... *LOL* 0 Siter
favn Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Noe skikkelig urbant slik at de ikke mister grepet der ute i hillbill-land. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.