Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Slapp helt av! Det er ingen grunn i verden til å ha prestasjonsangst på glattkjøringsbanen.

Biler flakser vegg i mellom, det er svært få som er så gode til å kjøre at de klarer å holde kontrollen på banen. Litt av vitsen er at du skal skjønne hvor lite kontroll du faktisk kan ha, hvis du havner i feil situasjon.

Klarer du å slappe av og leke deg litt, vil du ha mye større utbytte av seansen :-)

Det er ikke sånn at man er utlært på glatt føre når man drar derfra, om det er det du tror :-)

Skrevet

Kva tid er det du skal ha glattkjøringa?

Den 15. august.

Skrevet

Slapp av, det går fint skal du se, det er jo ikke akkurat en fødsel det er snakk om. Kommer du over den verste frykten, kan faktisk glattkjøring skikkelig morro. Jeg har selv vært på glattkjøring to ganger med personbil (kjørte opp på det gamle systemet) og en gang med lastebil. Jeg storkoste meg alle tre gangene.

Jeg skjønner at det kan virke skremmende, men det finnes ikke farlig. Du får deg helt sikkert et par karusellturer, men sånn skal det også være. Si fra til læreren at du er redd, de har vært borti sånt før vet du. Prøv å se på det som lek, da lærer du mer og raskere.

Ikke at du trenger det, men lykke til, i alle fall med å få has på frykten :)

Fødsel? Næsj, jeg har født to ganger, ikke noe å grue seg til.

Men glattkjøring, forbikjøring og oppkjøring, derimot... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...