Velouria Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 He, he! Den mannen jeg har barn med har jammen god humor altså, idag kom han hjem med blomster fordi vi teoretisk sett har vært gift i 8 år idag! Vi har vært separert i ett par år riktignok, men det gjør ikke noe 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Så hyggelig da. Og så kjekt at dere har tydligvis en såpass god tone dere imellom, at han kan gjøre slikt! Slettes ikke alle som har det. Får vel nesten gratulere deg med (teoretisk) bryllupsdag da ;-) 0 Siter
Velouria Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Så hyggelig da. Og så kjekt at dere har tydligvis en såpass god tone dere imellom, at han kan gjøre slikt! Slettes ikke alle som har det. Får vel nesten gratulere deg med (teoretisk) bryllupsdag da ;-) Tusen takk! Nå har jeg god unnskyldning til å drikke vin ikveld også 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Tusen takk! Nå har jeg god unnskyldning til å drikke vin ikveld også Det har du :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hehe. Den varianten har jeg ikke hørt om før. Artig at dere kan ha det slik. Gratulerer med teoretisk bryllupsdag! ) 0 Siter
Gjest bree noor Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jøss, Sjekker ham deg opp eller? Mmm...så romantisk :-) Hvorfor i huleste ble dere separert da? 0 Siter
Velouria Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Jøss, Sjekker ham deg opp eller? Mmm...så romantisk :-) Hvorfor i huleste ble dere separert da? Nei, jeg tror nok ikke det er det han driver med, men vi bor jo i samme hus så han syns vel det var morsomt. Hvorfor vi ble separert gidder jeg ikke forklare. 0 Siter
Velouria Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Hehe. Den varianten har jeg ikke hørt om før. Artig at dere kan ha det slik. Gratulerer med teoretisk bryllupsdag! ) Thanx! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.