Gå til innhold

Noen med peiling på romertall..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alle Hamsuns bøker, men jeg vet ikke fra når!

Årstallet som står i bøkene er som følger: MDCCCCXVIII

Jeg har arvet dem fra en tante, og de er helt uten interresse for meg, men før jeg hiver dem vil jeg vite når de er fra.

Skrevet

Du må ikke finne på å hive bøker!

Send dem til meg eller gi dem til et antikvariat, bruktbutikk e.l

Skrevet

1918.

".............................."

1918? Jamen, det er 8 bøker, med 2 og 3 bøker i hver.

De heter samlede verker, men han skrev da mye lengre enn til 1918? Da kan det jo ikke være samlede verker..

Ellers er jeg veldig imponert over hva du kan, tusen takk :)

Skrevet

1918. Men for all del; ikke hiv dem!!!

Jeg elsker bøker, men akkurat Hamsun blir litt for mye for meg tror jeg.. Allikevel, kaste bøker, nei det kan jeg nok ikke gjøre..

Jeg får høre om noen oppi her kunne tenke seg dem da.

Skrevet

Jeg elsker bøker, men akkurat Hamsun blir litt for mye for meg tror jeg.. Allikevel, kaste bøker, nei det kan jeg nok ikke gjøre..

Jeg får høre om noen oppi her kunne tenke seg dem da.

Hamsun er kjempeflott. Prøv å lese i hvertfall en av dem før du gir opp. Jeg elsker "Børn av tiden" og "Segelfoss by".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...