Prozak Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article430513.ece Jeg vet ikke hva jeg synes er værst eller mest patetisk: Selve uttalelsen på et sportsarrangement, eller det faktum at en uttalelse fra en liten snørrunge som sikkert knappt har fått hår på tissen skal ha noen som helst betydning. "...................................." 0 Siter
Champagne Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Han ser så veldig ung ut, omtrent som en fjortis Og det synes han sikkert er så plagsomt at han innimellom må komme med sånne voksenmannskommentarer. Bare for å vise at han er mann vettu.. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Han ser så veldig ung ut, omtrent som en fjortis Og det synes han sikkert er så plagsomt at han innimellom må komme med sånne voksenmannskommentarer. Bare for å vise at han er mann vettu.. Voksenmannskommentarer og voksenmannskommentarer, fru blom :-) Det er helt streit å være for legalisering av hasj, men enhver med hodet på rette plass skjønner i hvilke sammenhenger det passer å demonstrere og hvilke sammenhenger det ikke passer. Bortsett fra de omtalte snørrungene, selvfølgelig. "..................................." 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Men det som er faren i det, er jo at andre unger hører på denne snørrungen. De ser opp til han som idol, så dette bør de slå ned på. Mange barn og unge har heldigvis en sunn tankegang, men ikke alle. De får flere argument mot at dop er "tøft" når artister kommer med slike uttalser. Det er viktig og ha slike sportsarrangemang, som er mot dop, for barn og unge. Barn og unge er lett påvirkelige. Noen skjønner ikke sitt eget beste, dessverre. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Han ser så veldig ung ut, omtrent som en fjortis Og det synes han sikkert er så plagsomt at han innimellom må komme med sånne voksenmannskommentarer. Bare for å vise at han er mann vettu.. ??? Voksenmannskommentarer? Det der var da vaskeekte fjortisuttalelser! 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Han der er en iddiooooot... Jeg vet ikke om jeg vil anerkjenne en slik snørrunge nok til å kalle ham en idiot engang :-) "......................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Men det som er faren i det, er jo at andre unger hører på denne snørrungen. De ser opp til han som idol, så dette bør de slå ned på. Mange barn og unge har heldigvis en sunn tankegang, men ikke alle. De får flere argument mot at dop er "tøft" når artister kommer med slike uttalser. Det er viktig og ha slike sportsarrangemang, som er mot dop, for barn og unge. Barn og unge er lett påvirkelige. Noen skjønner ikke sitt eget beste, dessverre. "Men det som er faren i det, er jo at andre unger hører på denne snørrungen." Ja, det var en av tingene jeg mente var patetisk og trist. "......................................" 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 "Men det som er faren i det, er jo at andre unger hører på denne snørrungen." Ja, det var en av tingene jeg mente var patetisk og trist. "......................................" Ja jeg skjønte det :-) Jeg har selv følt på kroppen når unge er lett påvirkelige. Vi var 2 som vokste opp sammen, jeg lever idag ett vanlig liv, men ikke han. Han ble påvirket av de som trodde det var kule, turde ikke ha egne meninger. Han lever dessverre ikke ett vanlig liv idag, men ett liv fylt av dop. Trist! Vi hadde jo akkurat det samme utgangspunktet... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg vet ikke om jeg vil anerkjenne en slik snørrunge nok til å kalle ham en idiot engang :-) "......................................" Næsj, slike gidder man ikke dvele ved. *knipse vekk Vinni-gutten* 0 Siter
Champagne Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 ??? Voksenmannskommentarer? Det der var da vaskeekte fjortisuttalelser! Selvfølgelig var det fjortiskommentarer.. Ironi you know..? 0 Siter
Gjest Verst Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Fra alvor til spøk: Det som er verst er at du skriver verst med æ. :-D 0 Siter
Gyda Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Fra alvor til spøk: Det som er verst er at du skriver verst med æ. :-D Du har vel hørt om "The aller værste"? ;o) 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg synes det er talentløst av rusfrie sportsarrangementer å være så naive at de stiller null krav til arrangøren når det gjelder valg av artister. Og særlig med tanke på fjorårets tabbe på samme arrangement. Dette er jo like intelligent som å invitere OnklP til å opptre på et rusfritt arrangement: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276480 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg synes det er talentløst av rusfrie sportsarrangementer å være så naive at de stiller null krav til arrangøren når det gjelder valg av artister. Og særlig med tanke på fjorårets tabbe på samme arrangement. Dette er jo like intelligent som å invitere OnklP til å opptre på et rusfritt arrangement: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276480 OnklP stjal en peppernøtt av meg i jula - den gutten er ikke riktig på en flekk. ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 OnklP stjal en peppernøtt av meg i jula - den gutten er ikke riktig på en flekk. ;-) Hehe - å stjele en peppernøtt er vel noe av det mest lovlydige han noen gang har gjort... Men hvordan fikk han i det hele tatt til å stjele en _peppernøtt_ (eller noe som helst annet) fra deg? Er han en bekjent av deg? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hehe - å stjele en peppernøtt er vel noe av det mest lovlydige han noen gang har gjort... Men hvordan fikk han i det hele tatt til å stjele en _peppernøtt_ (eller noe som helst annet) fra deg? Er han en bekjent av deg? Vi var på samme utested, og jeg hadde bestilt meg gløgg. Fikk den servert med peppernøtter, og snørrungen kom bort og forsynte seg. Jeg vet ikke om jeg klarer å tilgi.. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Vi var på samme utested, og jeg hadde bestilt meg gløgg. Fikk den servert med peppernøtter, og snørrungen kom bort og forsynte seg. Jeg vet ikke om jeg klarer å tilgi.. Hehe - du får jobbe med saken... Han tenker nok ofte på det, og angrer dypt... ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hehe - du får jobbe med saken... Han tenker nok ofte på det, og angrer dypt... ;-) Han var nok såpass langt inni tåkeheimen at han ikke la merke til hva kroppen foretok seg. Men ja, jeg pønsker ut blodig hevn. Jeg skal nok ta nøttene hans også! *altfor-sent-på-kveld-humor* ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Han var nok såpass langt inni tåkeheimen at han ikke la merke til hva kroppen foretok seg. Men ja, jeg pønsker ut blodig hevn. Jeg skal nok ta nøttene hans også! *altfor-sent-på-kveld-humor* ;-) Om du tar nøttene hans, så vil han nok merke det, uansett hvor borte i tåkeheimen han er, forutsatt at han er ved en eller annen form for bevissthet. Uff, er egentlig ganske tragisk med disse rapperne, som glorifiserer dop, og som sunne ungdomsidoler (for ikke å si idoler for unger) som Idol-Sandra og -Jorunn samarbeider med. Det gir litt feil signaler, særlig fordi barn og svært unge er midt i målgruppen.... (Beklager at jeg vippet tilbake til den mer seriøse siden... hehe) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.