ShitDiddelyDo Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Disse rap-erne i Norge må vel strengt tatt være noen av de mest patetiske unge menneskene her til lands. For en forferdelig gjeng med talentløse gangster-wanna-be-er med IQ lavere enn egne skonummer - noe som sier en del all den tid de er dverger hele forbanna gjengen. Jeg klarer ikke engang å bli oppgitt over disse talentløse idiotene lenger. Det jeg egentlig er mest oppgitt over er at det faktisk finnes plateselskaper som satser på denne bermen av talentløse artister. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Disse rap-erne i Norge må vel strengt tatt være noen av de mest patetiske unge menneskene her til lands. For en forferdelig gjeng med talentløse gangster-wanna-be-er med IQ lavere enn egne skonummer - noe som sier en del all den tid de er dverger hele forbanna gjengen. Jeg klarer ikke engang å bli oppgitt over disse talentløse idiotene lenger. Det jeg egentlig er mest oppgitt over er at det faktisk finnes plateselskaper som satser på denne bermen av talentløse artister. Kunne knapt være mer enig :-) Jeg så en av disse idiotene i et debattprogram om kopisperrer, opphavsrett etc. Det var direkte flaut. "................................" 0 Siter
Goliath Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Disse rap-erne i Norge må vel strengt tatt være noen av de mest patetiske unge menneskene her til lands. For en forferdelig gjeng med talentløse gangster-wanna-be-er med IQ lavere enn egne skonummer - noe som sier en del all den tid de er dverger hele forbanna gjengen. Jeg klarer ikke engang å bli oppgitt over disse talentløse idiotene lenger. Det jeg egentlig er mest oppgitt over er at det faktisk finnes plateselskaper som satser på denne bermen av talentløse artister. Så enig, så enig. Kan det være et tegn på at vi begynner å bli "voksne"...? :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Så enig, så enig. Kan det være et tegn på at vi begynner å bli "voksne"...? :-) "Kan det være et tegn på at vi begynner å bli "voksne"...?" Evt. gamle :-) ".................................." 0 Siter
Goliath Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 "Kan det være et tegn på at vi begynner å bli "voksne"...?" Evt. gamle :-) ".................................." Definer "gammel" kontra "voksen":-) Tror det vil gi svært mange forskjellige svar avhengig av alderen på den som svarer.... For meg så er jeg "gammel" når jeg ikke lenger orker eller klarer å gjøre mye av det jeg har lyst til å gjøre. Heldigvis har jeg ikke nådd helt dit enda.... Men for mange av de "unge", så er jeg nok å betrakte som "gammel". Mens jeg for de "gamle" fremdeles er å betrakte som "ung"....he-he 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Så enig, så enig. Kan det være et tegn på at vi begynner å bli "voksne"...? :-) Nei, bare et tegn på at vi er normale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.