Marita Borge Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hei! Jeg lurte på om det er noen der ute som har hørt om p-briken? Den var på nyheten får lit siden.Og da hadde mange norske jenter prøvd og ingen hadde blit gravid da. Og jeg lurer på hvor jeg kan få mere innformasjon om den? og hvor mye den koster. Jeg har veldig lyst til å prøve den i med at jeg tåler ikke så mange p-piller og jeg mister sex lysten og Så jeg håper det er noen der ute som kan hjelpe meg:) om dere vet om noen p-piller dere er veldig fornøyd med. jeg gikk på yasmine og var stor fornøyd. men så mista jeg sex lyst. så jeg fikk jeg prøve 28 tabeleter og da bare kasta jeg opp. så sa legen at jeg kunne prøve p-plaster. men da besvimte jeg og mista følesene i venster kropp, men det gikk bra:) Håper som sakt noen der ute kan hjelpe meg:) Med vennlig hilsen Marita 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192596-p-briken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.