Gå til innhold

Utro når en blir for full?

Anbefalte innlegg

kultura1365380611

Hva skal en gjøre når kjæresten sier at om han blir for full, kan det godt hende at han kommer til å vere utro. Så derfor holder han seg unna sterkere drikker som sprit. Han kom til og med med et eksempel: Om vi var ute sammen, og jeg gikk inn på en pub, å han var utenfor og full, kunne han ikke garantere at han var der å venta på meg. Glemmer man at man har kjæreste/samboer om man blir for full? Jeg ble veldi i stuss over hans virkelige følelser for meg. Vi har vert sammen i snart 1 år. Har hatt det godt hele tiden og han sier ofte at han elsker meg. Han ønsker også at vi skal forlove oss. Men..... jeg tør ikke....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192604-utro-n%C3%A5r-en-blir-for-full/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om man blir så full at man "glemmer" at man har kjæreste, vil han mest sannsynlig om hensikten er å være utro klare og komme seg i seng med ei dame, men han vil vel mest sannsynlig sovne med en gang og det utstyret han har, har nok sovnet for lengst også:-)

Uansett, om dette inlegget virkelig er seriøst synes jeg han er en dust, eller utrolig umoden..

kultura1365380611

Om man blir så full at man "glemmer" at man har kjæreste, vil han mest sannsynlig om hensikten er å være utro klare og komme seg i seng med ei dame, men han vil vel mest sannsynlig sovne med en gang og det utstyret han har, har nok sovnet for lengst også:-)

Uansett, om dette inlegget virkelig er seriøst synes jeg han er en dust, eller utrolig umoden..

Seriøst er det. Vi diskuterte utroskap.Så sa han dette. Da jeg ville ha litt utdypning i hans utsagn ble han sint, og ba meg slutte. Det gjore jeg ikke. Og det endte med at han sov på sofan den natten. Etter egen ønske, fordi han ble sint på meg....

Seriøst er det. Vi diskuterte utroskap.Så sa han dette. Da jeg ville ha litt utdypning i hans utsagn ble han sint, og ba meg slutte. Det gjore jeg ikke. Og det endte med at han sov på sofan den natten. Etter egen ønske, fordi han ble sint på meg....

var ikke vondt ment med "seriøst", har bare vært masse tull her inne i det siste..

Synes han virker fryktelig umoden, er litt snålt og involvere utroskap om han sier han elsker deg..

Annonse

kultura1365380611

var ikke vondt ment med "seriøst", har bare vært masse tull her inne i det siste..

Synes han virker fryktelig umoden, er litt snålt og involvere utroskap om han sier han elsker deg..

Ja det er det.... han er 21, og jeg noen år eldre.

Han er på ingen måte klar for noen forlovelse. Igrunnen virker han ikke klar for noe forhold i det hele tatt, virker som han trenger å få rast fra seg og bli voksen.

Leit å si det, men tror du vil ha det bedre uten han.

Jeg ville i alle fall ikke stolt på en som formidler sånne holdninger.

Jada, så neida så..

Om han ikke greier å styre seg til tross for at han blir for drita, så IKKE forlov deg med han... Jeg og kan bli hengedrita, men aldri om jeg kommer til å være utro.. Det er sperrer der på hva som er rett og galt likevel.

"Fylla har skylda" er aldri noen unnskyldning!

Hilsen gutt på 25.

Gjest KariKruskakli

Han holder seg unna sprit, fordi han er redd for å miste hemninger og gjøre noe dumt.

Lysten på sex er større når man har drukket, og gjennom et slørete blikk man blir lettere tiltrukket av andre og fornuften forsvinner.

Han vet dette, og vil ikke komme i en slik situasjon.

Jeg er ikke enig med sheba i at han er umoden. Han virker mer realistisk.

Det eneste dumme er at han var så åpen og sa det til deg, for det gjør deg usikker.

Menn og kvinner tenker ofte annerledes, og han tenkte vel bare at dette ville gjøre deg trygg.

Hvor mange 21-åringer, tar slike forholdsregler?

Synes ikke han virker umoden. Tvert i mot.

Alkohol er ingen unnskyldning for å være utro, men likevel er nok sjangsen mye større for at det kan skje.

Ja det er det.... han er 21, og jeg noen år eldre.

Synes ikke du skulle be ham ryke og reise da, men den forlovelsen ville jeg ventet litt med, noe som også ble foreslått av andre her.

Kan godt hende han forandrer seg etter en stund, og det er jo ikke noe feil med å være "bare" samboere:-)

Uansett om du og han er glad i hverandre så burde du gi det litt tid, han har jo tross alt ikke vært utro mot deg til nå:-)

Annonse

Mary Poppins

Han holder seg unna sprit, fordi han er redd for å miste hemninger og gjøre noe dumt.

Lysten på sex er større når man har drukket, og gjennom et slørete blikk man blir lettere tiltrukket av andre og fornuften forsvinner.

Det eneste dumme er at han var så åpen og sa det til deg, for det gjør deg usikker.

Menn og kvinner tenker ofte annerledes, og han tenkte vel bare at dette ville gjøre deg trygg.

Alkohol er ingen unnskyldning for å være utro, men likevel er nok sjangsen mye større for at det kan skje.

Jepp jeg er enig med deg.

Om han ikke greier å styre seg til tross for at han blir for drita, så IKKE forlov deg med han... Jeg og kan bli hengedrita, men aldri om jeg kommer til å være utro.. Det er sperrer der på hva som er rett og galt likevel.

"Fylla har skylda" er aldri noen unnskyldning!

Hilsen gutt på 25.

"hvem har skylda for fylla?" ;)

*skriver under på det*

Gjest M.Angelica

Dette syns jeg faktisk var et bra og ærligt svar =)

kultura1365380611

Men når han sa det når han var edru, hva da? Og det kunne hende når vi var ute sammen!

Takk for mangen gode poeng her. Mann og kvinne tenker ganske ulikt, det er ihvertfall klart. Jeg elsker jo kjæresten min, men vil ikke risikere at han er utro fordi at han drikket seg full. Det vil jeg ikke oppleve!

ShitDiddelyDo

Jeg ville generelt vært skeptisk til en kjæreste som ikke vet hva hun gjør i fylla. Det er ikke for mye forlangt at voksne mennesker har såpass kontroll over legemet sitt at de også etter noen øl ikke gjør ting de ikke ville gjort i edru tilstand.

Men han har nå i det minste vært ærlig med deg. Det skal han ha for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...