Gå til innhold

Utro når en blir for full?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En selv har skylda i fylla... Jeg har vel gjort det meste i fylla tror jeg.. Men står for det jeg gjør, selvom det er faen så kjipt.

hehe ;) jeg vil ikke kalle at jeg står for alt det jeg sier i fylla. noen ganger har jeg det med å "tøffe meg" litt, og jeg sier noen ting jeg absolutt ikke mener... andre ganger står man jo på søndager å banker huet i veggen...

Gjest uff, ble nesten litt deppa nå....

Jeg har sagt det samme til kjæresten min, som din sa til deg. Jeg er jente... Jeg synes det er dønn, forbanna ærlig sagt. Han behøvde ikke å si det,men det gjorde han.

Jeg har hatt en type "alkoholproblem" tidligere og kan finne på å gjøre _alt_ i fylla. Det er sinnsykt skremmende!! Selfølgelig burde en ta ansvar og holde seg unna alkohol når en vet at en mister all kontroll - men noen ganger er det fristende...

Jeg vet ikke om jeg er "gal" eller ikke, men jeg er iallefall truende til å finne på _alt_ bare jeg blir full nok. Herregud jeg blir nesten redd når jeg skriver dette. Det er vel ganske klart at jeg burde holde meg langt unna alkohol. Kjæresten din også!!

Lykke til...

Jada, så neida så..

hehe ;) jeg vil ikke kalle at jeg står for alt det jeg sier i fylla. noen ganger har jeg det med å "tøffe meg" litt, og jeg sier noen ting jeg absolutt ikke mener... andre ganger står man jo på søndager å banker huet i veggen...

Selvfølgelig har jeg sagt ting jeg ikke ville kommet til å si i edru tilstand... Men om jeg har sagt saker, så er jeg mann nok til å ta støyten for hva jeg evt har gjort/sagt, selvom det er aldri så kjipt.. Og tro meg, jeg har gjort mye kjipt.. hehe

Selvfølgelig har jeg sagt ting jeg ikke ville kommet til å si i edru tilstand... Men om jeg har sagt saker, så er jeg mann nok til å ta støyten for hva jeg evt har gjort/sagt, selvom det er aldri så kjipt.. Og tro meg, jeg har gjort mye kjipt.. hehe

hihi ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...