Osiris Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Europris annonserer Fructose til 19.90 for en halv kilo, det fins en variant jeg kjøpte på Mega til noen og tredve, og Fedons variant koster over 40 kroner for halvkiloen. Noen som vet om det er noen forskjell? 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg tror ikke det er nevneverdig forskjell, uten at jeg kan si dette for sikkert. Tror prisforskjellen skyldes at Fedon var den første til å distribuere fruktose i norske dagligvarbutikker, og dermed tok høy pris. Siden har bl.a. Dansukker fulgt etter, samt den på Europris, og de tar vel en mer "riktig" pris ift. kostnadene. Ikke vet jeg, men har i alle fall ingen bekymringer med å bruke Dansukker-varianten av fruktose. 0 Siter
Gyda Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg vet det ikke, men kan aldri tenke meg annet enn at fruktose er fruktose. (Alle Fedon-varer er i alle fall overpriset. Mannen skal tjene peng, må vite.) 0 Siter
Osiris Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Jeg tror ikke det er nevneverdig forskjell, uten at jeg kan si dette for sikkert. Tror prisforskjellen skyldes at Fedon var den første til å distribuere fruktose i norske dagligvarbutikker, og dermed tok høy pris. Siden har bl.a. Dansukker fulgt etter, samt den på Europris, og de tar vel en mer "riktig" pris ift. kostnadene. Ikke vet jeg, men har i alle fall ingen bekymringer med å bruke Dansukker-varianten av fruktose. Jeg bruker Dansukker varianten nå. Men med den prisen Europris tar, så er det jo verdt en tur til Europris. Fedon sitt er iallefall overpriset. 0 Siter
Osiris Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Jeg vet det ikke, men kan aldri tenke meg annet enn at fruktose er fruktose. (Alle Fedon-varer er i alle fall overpriset. Mannen skal tjene peng, må vite.) Jeg aner ikke noe om de andre Fedon varene for jeghar kun brukt Fruktosen. Men overpriset må den være ja. 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg bruker Dansukker varianten nå. Men med den prisen Europris tar, så er det jo verdt en tur til Europris. Fedon sitt er iallefall overpriset. Jeg kjøper bare den på Europris! - de har sauserogså som koster mye mindre enn de merkene vi er vant til - og GODE. Bernais-sausen er fabelaktig - masse estragon og laget i Frnakrike - sies det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.