Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja da var første konsultasjon hos gynekologen ferdig! Jeg visste ikke hva jeg gikk til og jeg var veldig usikker på hva som kom til å skje! Alt i alt er jeg nå bare utrolig letta!!!

I brevet jeg fikk i posten stod det at sambo skulle være med til en samtaletime og det var han. Gynekologen syns det bare er kjempegøy å få unge jenter gravid og var veldig ivrig så det skulle vi fint klare innen 6 mnd... Så snart forhåpentligvis bytter jeg forum dere!

Jeg trudde at timen i dag kun var for samtale, men nei da. Innvendig ul og greier. Der fant han ingen syster og han fant flere eggposer klare for å slippes fri snart! Det var jo oppløftende. Men han fant også ut at jeg ikke har mensen, men bare regelmessige blødninger. Så dermed satte han meg rett opp på pergotime. Sambo trengte ikke ta noe sædprøve han har jo tross alt to bevis på at hans svømmere fungerer.

Så nå er det første gang på mange år at jeg gleder meg til "mensen" kommer for da kan jeg begynne med Pergotime kuren min!!! JIPPI!!! Det var godt å høre at legen mente det skulle bli lett å bli gravid for oss!!! Han sa også at det var en plikt at jeg kom inn etter at jeg var blitt gravid for han skulle se på den lille krabaten, så jeg får vel kanskje en ekstra UL jeg... Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192610-hos-gynekologen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KariKruskakli

"Sambo trengte ikke ta noe sædprøve han har jo tross alt to bevis på at hans svømmere fungerer"

Bare en liten kommentar til dette.

Barn i fra før er ikke godt nok bevis på at sædcellene hans er i orden. Så hvis dere vil være 100% sikker på at de er ok, bør han ta en sædprøve.

Mannen min og jeg hadde 2 barn sammen. Han gjore meg en gravid en tredje gang også (abort), men etter det ble hans sædkvalitet så dårlig at sjangsene for at vi skulle greie lage barn på egen hånd, nærmest var lik null.

Vi måtte ha Icsi.

"Sambo trengte ikke ta noe sædprøve han har jo tross alt to bevis på at hans svømmere fungerer"

Barn i fra før er ikke godt nok bevis på at sædcellene hans er i orden. Så hvis dere vil være 100% sikker på at de er ok, bør han ta en sædprøve.

Mannen min og jeg hadde 2 barn sammen. Han gjore meg en gravid en tredje gang også (abort), men etter det ble hans sædkvalitet så dårlig at sjangsene for at vi skulle greie lage barn på egen hånd, nærmest var lik null.

Vi måtte ha Icsi.

Det stemmer. jeg ville insistert på soldatprøve uansett.

Min mann har 2 barn fra førsste ekteskap, men vi måtte likevel ha ICSI pga dårlig sædkvalitet. Det er sånn som skjer sså gynekologen min.

Vi måtte ha Icsi.

Greit nok, men i første omgang så ser vi om dette hjelper, jeg vet at sædkvaliteten kan bli værre, men vi prøver dette først. Går det ikke så får vi se om de er dårlige. Har venta to år så hvorfor ikke vente i to år til!

Greit nok, men i første omgang så ser vi om dette hjelper, jeg vet at sædkvaliteten kan bli værre, men vi prøver dette først. Går det ikke så får vi se om de er dårlige. Har venta to år så hvorfor ikke vente i to år til!

Akkurat der hadde jeg valgt annerledes Pastella.

Jeg syns det var bedre å se fakta som de var. Selv om jeg hadde blitt satt på pergo, så hadde det mest sannsynlig ikke skjedd en verdens ting. Nå vet vi hva vi har å forholde oss til. Dessuten insisterte gynekologen på sædprøver.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...