Gå til innhold

hjeeeelp, skal beise hus, og så er det....

Anbefalte innlegg

Gjest Moliza
Skrevet

...råtne bord, bl.a. oppunder mønet! *HULK* Jeg er bare en liten dame som fikser det meste, men nå hadde jeg trengt en handyman som sa at 'dette fikser vi, no problem'.

iiiiiiiiiiiik!!!

Skrevet

Bare å ringe en handyman det! (les: snekker)

Koster litt penger, men...

Du har ikke en kompis, bror, far el.lign. som kan hjelpe deg da?

Gjest Moliza
Skrevet

Bare å ringe en handyman det! (les: snekker)

Koster litt penger, men...

Du har ikke en kompis, bror, far el.lign. som kan hjelpe deg da?

Snekkere er vanskelig å få tak i for tiden, og dyre, de tjener dobbelt av for noen år siden, da det var liten ettersprørsel.

Og det tar tid å vente til de er ledig. Og jeg skulle bruke ukene NÅ til å beise. Nå virker alt helt uoverkommelid plutselig.

Alle jeg kjenner har det så travelt selv, jeg har ikke samvittighet til å skulle be om hjelp. Dessuten orker jeg ikke se menn med høydeskrekk høyt oppå en stige, jeg føler meg tryggere selv.

Huff!

Skrevet

Snekkere er vanskelig å få tak i for tiden, og dyre, de tjener dobbelt av for noen år siden, da det var liten ettersprørsel.

Og det tar tid å vente til de er ledig. Og jeg skulle bruke ukene NÅ til å beise. Nå virker alt helt uoverkommelid plutselig.

Alle jeg kjenner har det så travelt selv, jeg har ikke samvittighet til å skulle be om hjelp. Dessuten orker jeg ikke se menn med høydeskrekk høyt oppå en stige, jeg føler meg tryggere selv.

Huff!

Datteren min dater en snekkerlærling - kanskje jeg skal oppmuntre mer gitt? :-)

Gjest Moliza
Skrevet

Datteren min dater en snekkerlærling - kanskje jeg skal oppmuntre mer gitt? :-)

Kan gjøre ekteskapet enklere iallfall! :)

Skrevet

Kan gjøre ekteskapet enklere iallfall! :)

Ja, eller svigermora! :)

Gjest Ramina
Skrevet

Annonser lokalt - sånn henge opp lapper på butikken - hvor du søker etter en pensjonist (snekker eller handyman) som kan bytte disse for deg for en rimelig penge.

Du får det fint og kan male, pensjonisten får en skravel, kaffe ol litt peeng.

Mange fluer i en smekk :)

Gjest Moliza
Skrevet

Annonser lokalt - sånn henge opp lapper på butikken - hvor du søker etter en pensjonist (snekker eller handyman) som kan bytte disse for deg for en rimelig penge.

Det hørtes genialt.

:)

Synd at det ene råtne bordet befinner seg ti meter over bakkeplan, neppe noe for en pensjonist med mindre han har kreft og ønsker å dø. Men da er'n ikke sprek.

Men jeg tar imot alle idéer med stor takk, jeg får mer mot, og skal nok finne en løsning!

Gjest Moliza
Skrevet

En Petter Smart hadde vært tingen! Kanskje jeg bare kan skifte litt her og der, ikke hele lengder!!

Gjest Moliza
Skrevet

Ja, eller svigermora! :)

Ååååååhhh! Det kom et praktstykke av en mann i snekkerbukser inn i hagen min nå! *sukk*

Men han hadde gått feil, skulle til noen andre i samme vei :(

Litt rart at han dukker opp akkurat nå!

Du skulle sett det smilet/de øynene/ hele fyren......*sukk*

(Og jeg som prøver å innbille meg at det er det indre som teller hos en mann)

Gjest Ramina
Skrevet

Det hørtes genialt.

Synd at det ene råtne bordet befinner seg ti meter over bakkeplan, neppe noe for en pensjonist med mindre han har kreft og ønsker å dø. Men da er'n ikke sprek.

Men jeg tar imot alle idéer med stor takk, jeg får mer mot, og skal nok finne en løsning!

Nei ikke skifte her og der...skifte hele lengder...(mannen min er snekker ;)

En pensjonist som har drevet med dette tidligere vet nok godt hva han er i stand til pr i dag :) Og fordi om han er en pensjonist og går hjemme så kan han meget vel være veldig "sprek".

Og mange pensjonister kjeder seg jo og ville sikkert synes det var toppers med slike småjobber. Har også sett dem annonsere etter slike ting både på tavler og i aviser.

Så kjør på :)

Skrevet

Ååååååhhh! Det kom et praktstykke av en mann i snekkerbukser inn i hagen min nå! *sukk*

...bare tenk deg deg hvor fantastisk hans indre må være når det ytre var så bra! :)

Gjest Ramina
Skrevet

Næmmen du...vet du ikke å sjarmere da jente?

Det var da du skulle sagt : næmmen, kommer du til meg...jeg som trenger å bytte et par tre bord på huset mitt *smile stoooort*

Hvem vet hva som kunne skjedd...

;)

Gjest Moliza
Skrevet

Nei ikke skifte her og der...skifte hele lengder...(mannen min er snekker ;)

En pensjonist som har drevet med dette tidligere vet nok godt hva han er i stand til pr i dag :) Og fordi om han er en pensjonist og går hjemme så kan han meget vel være veldig "sprek".

Og mange pensjonister kjeder seg jo og ville sikkert synes det var toppers med slike småjobber. Har også sett dem annonsere etter slike ting både på tavler og i aviser.

Så kjør på :)

Takk :))

Gjest Moliza
Skrevet

Næmmen du...vet du ikke å sjarmere da jente?

Det var da du skulle sagt : næmmen, kommer du til meg...jeg som trenger å bytte et par tre bord på huset mitt *smile stoooort*

Hvem vet hva som kunne skjedd...

;)

*LOL* --dessverre var det altså noen andre i nærheten som ventet på ham. Og han var ikke snekker heller, jeg spurte jo om det, seff. Med mitt søteste smil...

Nå sier kjæresten min at 'dette fikser vi'! Menn har skjulte resursser, gitt!

En annen sak er hvordan han skal få tid. Det er et STORT spørsmål. Mange planer og drømmer, lite tid! Men jeg får stå på :)

Gjest Ramina
Skrevet

*LOL* --dessverre var det altså noen andre i nærheten som ventet på ham. Og han var ikke snekker heller, jeg spurte jo om det, seff. Med mitt søteste smil...

Nå sier kjæresten min at 'dette fikser vi'! Menn har skjulte resursser, gitt!

En annen sak er hvordan han skal få tid. Det er et STORT spørsmål. Mange planer og drømmer, lite tid! Men jeg får stå på :)

Åhhh...du hadde kjæreste...

da var det ikke pent av meg å få deg til å flørte ;) sorry...

Men du...si til ham : "om du kan ta det x dag så skal jeg smelle til med litt ekstra god mat og et deilig nummer som premie til oss fordi vi har vært så flinke".

Svosj...planken er bytta :o)

Gjest Moliza
Skrevet

...bare tenk deg deg hvor fantastisk hans indre må være når det ytre var så bra! :)

Hehe, neida! Jeg giftet meg med en prins, som viste seg å være full av orm innvendig :(

Så du tar nok feil, dessverre. Bedre å kysse frosker enn prinser! Men han vaaaaar nydelig (han i hagen)

Gjest Moliza
Skrevet

Åhhh...du hadde kjæreste...

da var det ikke pent av meg å få deg til å flørte ;) sorry...

Men du...si til ham : "om du kan ta det x dag så skal jeg smelle til med litt ekstra god mat og et deilig nummer som premie til oss fordi vi har vært så flinke".

Svosj...planken er bytta :o)

Flørte må man uansett, jente! Det er jo GØY.

Ang. huset: Det er JEG som ikke har (hadde?) høydeskrekk.

Men likevel, nå får jeg iallfall støtte og veiledning. Nummerne går ellers bra....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...