Gå til innhold

Har strømbruddet i Oslo forårsaket at mange nettsider er nede nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ikke inn på flere av mine faste...Noen som vet noe mer om det som er skjedd?.

Skrevet

Det lurer jeg også på for her detter nettet helt ut innimellom.

Da blir jeg uten telefon også.

Har telenor som internettleverandør jeg da.

Skrevet

Strømmen har tydeligvis gått hjemme hos meg for plutselig kom jeg inn på mailen min

Skrevet

Det lurer jeg også på for her detter nettet helt ut innimellom.

Da blir jeg uten telefon også.

Har telenor som internettleverandør jeg da.

Samme her - men jeg gidder jo ikke ringe til noen - gjør aldri det jeg :) da jeg bodde alene betalte jeg bare fastabbonementet :)

Skrevet

Samme her - men jeg gidder jo ikke ringe til noen - gjør aldri det jeg :) da jeg bodde alene betalte jeg bare fastabbonementet :)

Ringer ikke så mye jeg heller lengre,går mest i msn eller sms da de fleste har det nå.

Skrevet

Enkelte serveren rundt omkring har vært nede, ja. Men det burde være fikset nå.

"....................................."

Skrevet

Enkelte serveren rundt omkring har vært nede, ja. Men det burde være fikset nå.

"....................................."

ja i dag er alt som det skal være :)

Gjest dumt å være uten telefon
Skrevet

Ringer ikke så mye jeg heller lengre,går mest i msn eller sms da de fleste har det nå.

Jeg har heller ikke telefon når strømmen er borte, og det irriterer meg litt. For da får jeg ikke ringt ut hvis en nødsituasjon skulle oppstå. Har selvfølgelig mobil, men den kan jo også bli tom. Jeg synes ikke det er særlig betryggende å tenke på.

Skrevet

Jeg har heller ikke telefon når strømmen er borte, og det irriterer meg litt. For da får jeg ikke ringt ut hvis en nødsituasjon skulle oppstå. Har selvfølgelig mobil, men den kan jo også bli tom. Jeg synes ikke det er særlig betryggende å tenke på.

Jeg var ikke uten strøm i går,bare internett som datt ut av og til og uten nett har jeg heller ingen telefon.

Har også 3 mobiler i huset og naboer så jeg føler meg ikke utrygg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...