flisa Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Kommer ikke inn på flere av mine faste...Noen som vet noe mer om det som er skjedd?. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Det lurer jeg også på for her detter nettet helt ut innimellom. Da blir jeg uten telefon også. Har telenor som internettleverandør jeg da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Strømmen har tydeligvis gått hjemme hos meg for plutselig kom jeg inn på mailen min 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 Det lurer jeg også på for her detter nettet helt ut innimellom. Da blir jeg uten telefon også. Har telenor som internettleverandør jeg da. Samme her - men jeg gidder jo ikke ringe til noen - gjør aldri det jeg da jeg bodde alene betalte jeg bare fastabbonementet 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Samme her - men jeg gidder jo ikke ringe til noen - gjør aldri det jeg da jeg bodde alene betalte jeg bare fastabbonementet Ringer ikke så mye jeg heller lengre,går mest i msn eller sms da de fleste har det nå. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Enkelte serveren rundt omkring har vært nede, ja. Men det burde være fikset nå. "....................................." 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Enkelte serveren rundt omkring har vært nede, ja. Men det burde være fikset nå. "....................................." ja i dag er alt som det skal være 0 Siter
Gjest dumt å være uten telefon Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Ringer ikke så mye jeg heller lengre,går mest i msn eller sms da de fleste har det nå. Jeg har heller ikke telefon når strømmen er borte, og det irriterer meg litt. For da får jeg ikke ringt ut hvis en nødsituasjon skulle oppstå. Har selvfølgelig mobil, men den kan jo også bli tom. Jeg synes ikke det er særlig betryggende å tenke på. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg har heller ikke telefon når strømmen er borte, og det irriterer meg litt. For da får jeg ikke ringt ut hvis en nødsituasjon skulle oppstå. Har selvfølgelig mobil, men den kan jo også bli tom. Jeg synes ikke det er særlig betryggende å tenke på. Jeg var ikke uten strøm i går,bare internett som datt ut av og til og uten nett har jeg heller ingen telefon. Har også 3 mobiler i huset og naboer så jeg føler meg ikke utrygg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.