Gå til innhold

Erfaring med hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Gjest Spiralius

Jeg fikk satt inn en for ca 1 mnd siden, blødde i akkurat 4 uker men det stoppet heldigvis for noen dager siden.

Har alltid hatt mye utflod og har det fremdeles, men jeg synes det lukter litt anderledes? Som etter man har vært på en GU og blitt punpet full av den der ekle gelèen, litt sånn sykehuslukt på en måte..

-også får jeg av og til knip/mensmurringer i magen/ryggen, men det har også avtatt noe nå. Skal på kontroll om noen uker, ville bare høre om andre har erfaringer med denne spiralen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192640-erfaring-med-hormonspiral/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest også "spiralisert"

hatt den å to år nå. Synes den funker bra. litt småblødninger til "alle"tider i starten, men det gav seg etter noen uker. mensen er redusert til 1-2 dagers utflod (holder med å bruke truseinnlegg!), og det er jo veldig greit! Har merket litt verk bak i korsryggen innimellom, men vet ikke om det skyldes spiralen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...