Gå til innhold

Hvor går grensen

Anbefalte innlegg

Gjest ikke i kveld nei

Har nylig fått meg kjærest og vurderer om jeg skal ta opp hvor grensen går for hva vi aksepterer ang flørting etc.

Jeg er godt voksen og har vel egentlig ikke gjort det i tidligere forhold.

Er dette vanlig å snakke om?

jeg synes ikke det er greit om han småsusser på noen andre, heller ikke danse rolig og tett, swing er greit(ikke at jeg trur han danser swing:)

Hadde heller ikke likt om han spanderer drink/øl på damer på byen.

Hvor går deres grenser?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192646-hvor-g%C3%A5r-grensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, så neida så..

Du vet ikke om fyren danser swing engang, likevel er det på tide å sette grenser.

Bye bye baby.

Hehe, morsomt svar... Sant nok..

Men seriøst, så er det helt opp til deg hvor grensen din går.. For noen går den ved knull, for andre går den ved berøring.. Er viktig å ta opp slike saker, så vet begge parter hva man har for slags "retningslinjer"

Icora Panter

Jeg synes det blir litt pussig om du skal sette grenser for hva slags type danser han skal få lov til å danse.

- Swing er greit, men du får ikke lov til å danse vals!, liksom.

Er redd du skremmer han bort da, ja!

Var vel ikke akuratt vals hun tenkte på, men den siste "fem på tre" sangen på byen..

Tror jeg da :)

Annonse

Gjest og jeg er dame

Hadde min nye kjæreste satt grenser for hvordan jeg skal oppføre meg, så vet jeg at jeg ikke hadde blitt gammel i det forholdet.

Grensene vil jeg sette selv - jeg hadde følt meg fullstendig kneblet hvis en annen person skulle bestemme slik over meg.

Vi har i grunnen ikke snakket så mye om akkurat det vi, men av det lille vi har vært innom så tror jeg vi har temmelig like grenser der. :o)

En klem og et "tørrkyss" på kinnet til venner av det motsatte kjønn er helt greit. En dans også, men ikke noen kinn-mot-kinn nei, det er forbeholdt han jeg helst vil være tett inntil! Og munnkyss med andre er heller ikke aktuelt synes jeg.

Har aldri snakket om sånne grenser vi.

Sånne ting bør da vel gå automatisk vel?

Jeg går ikke bort til andre menn å nusser på de når jeg har mann?

Det samme tenker min mann også.

Øl og drikkevarer får de da pinadø meg betale selv.

Et forhold bør bestå av gjensidig respekt.

Skal da ikke være nødvendig å sette regler på hverandre?

Gjest skikk og bruk

Hvis det skal være nødvendig å oppdra typen og fortelle ham hva han kan og ikke kan gjøre, er han enten feil mann eller du feil dame.

Uff, det var slemt sagt. Men grensen går vel der samvittigheten (hos folk flest) slår inn og sier stopp. Etter hvert som tiden går og man blir tryggere på hverandre, innser man kanskje også å valse med naboen ikke utgjør noen trussel for forholdet.

Annonse

Hvis det skal være nødvendig å oppdra typen og fortelle ham hva han kan og ikke kan gjøre, er han enten feil mann eller du feil dame.

Uff, det var slemt sagt. Men grensen går vel der samvittigheten (hos folk flest) slår inn og sier stopp. Etter hvert som tiden går og man blir tryggere på hverandre, innser man kanskje også å valse med naboen ikke utgjør noen trussel for forholdet.

"Etter hvert som tiden går og man blir tryggere på hverandre, innser man kanskje også å valse med naboen ikke utgjør noen trussel for forholdet."

Det gjør man, hvis forholdet er sundt. Men - det kunne jo f.eks hende at den ene parten var av den typen som kan "nusse" på andre uten å mene noe som helst med det. Da er det jo ingen trussel mot forholdet som sådan, men man kan ikke forlange at den andre skal godta det.

".................................."

Gjest molteplukkeren

"Etter hvert som tiden går og man blir tryggere på hverandre, innser man kanskje også å valse med naboen ikke utgjør noen trussel for forholdet."

Det gjør man, hvis forholdet er sundt. Men - det kunne jo f.eks hende at den ene parten var av den typen som kan "nusse" på andre uten å mene noe som helst med det. Da er det jo ingen trussel mot forholdet som sådan, men man kan ikke forlange at den andre skal godta det.

".................................."

Det skrives SUNT, ikke sundt.

Gjest ikke i kveld nei

Ifølge statistikken hvor mange som er urto, så synes jeg dere som synes at de fleste har høy moral er naive.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...