Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Jeg har lyst på en ny ansiktskrem. Har normal hud. Er flott hvis denne kremmen kan bestilles på Strawberrynet, men ikke ett must. Ett lite spm til dere som handler på Strawberry. Må jeg be de om og sette prisen under 200 kr når de sender, eller gjør de det automatisk? Om jeg må skrive det, hva skriver dere? Så nå kjære dolere er jeg spent på hva dere smører i ansiktet ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Lancôme sin krem Hydra Zen er min favoritt. Men de hadde ikke den på taxfree når jeg reiste i sommer, så jeg valgte en annen Lancôme-krem, en rosa krukke, tror det er denne: http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=36282 - med navn Impactive. Men den er for tørrere hud enn det jeg har, så den er egentlig litt feil til meg. Så - Hydra Zen anbefales - den finnes i et par varianter, avhengig av ansiktstype! :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Lancôme sin krem Hydra Zen er min favoritt. Men de hadde ikke den på taxfree når jeg reiste i sommer, så jeg valgte en annen Lancôme-krem, en rosa krukke, tror det er denne: http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=36282 - med navn Impactive. Men den er for tørrere hud enn det jeg har, så den er egentlig litt feil til meg. Så - Hydra Zen anbefales - den finnes i et par varianter, avhengig av ansiktstype! :-) Hydra zen har jeg faktisk brukt før og var jo kjempefornøyd. Jøss, så fort man glemmer du ;-) Noterer ned den. Hvis den andre var for tørr hud, passer den nok ikke meg, iallefall ikke nå, blir litt tørrere om vinteren, men om sommeren har jeg normal hud. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hydra zen har jeg faktisk brukt før og var jo kjempefornøyd. Jøss, så fort man glemmer du ;-) Noterer ned den. Hvis den andre var for tørr hud, passer den nok ikke meg, iallefall ikke nå, blir litt tørrere om vinteren, men om sommeren har jeg normal hud. Bare sjekk at du får riktig Hydra Zen, tror den ene var for "combination skin" og den andre for tørr. Strawberrynet har begge. 0 Siter
sheba Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 *kikke nysgjerrig* dette trenger jeg også:-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Bare sjekk at du får riktig Hydra Zen, tror den ene var for "combination skin" og den andre for tørr. Strawberrynet har begge. Ja jeg så det. Får sette meg ned og se litt på det i morgen, nå er jeg så trøtt at jeg sikkert glatt hadde bestilt feil ;-) Takk for tips, og god natt :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 *kikke nysgjerrig* dette trenger jeg også:-) Du får følge med i tråden, så får vi håpe det kommer masse spennendes tips. Kommer forhåpentligvis noen i morgen, de fleste sover vel nå, det skal jeg også straks *gjesp* 0 Siter
sheba Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Du får følge med i tråden, så får vi håpe det kommer masse spennendes tips. Kommer forhåpentligvis noen i morgen, de fleste sover vel nå, det skal jeg også straks *gjesp* Jeg og, sov godt med deg:-) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Lancôme sin krem Hydra Zen er min favoritt. Men de hadde ikke den på taxfree når jeg reiste i sommer, så jeg valgte en annen Lancôme-krem, en rosa krukke, tror det er denne: http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=36282 - med navn Impactive. Men den er for tørrere hud enn det jeg har, så den er egentlig litt feil til meg. Så - Hydra Zen anbefales - den finnes i et par varianter, avhengig av ansiktstype! :-) Sender de under kr.200,- så man slipper noe mikkmakk med toll og sånn? Kommer det fra usa, og hvor lang tid tar det, dette skal jeg begynne med! Spare penger, og slippe å gå og handle!! 0 Siter
Gjest den er bra!;) Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Ja jeg så det. Får sette meg ned og se litt på det i morgen, nå er jeg så trøtt at jeg sikkert glatt hadde bestilt feil ;-) Takk for tips, og god natt :-) cosmica fra apoteket, extra moisturation eller hva den heter;) lyseblå tube:) kjempegod;) 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg bestiller fra Skinstore, MD produkter, men denne gangen har det blitt mye "styr" med toll osv. Det er kjedelig, tar jo så himla lang tid før jeg får produktene!! Jegt bruker en fuktkrem fra MD, husker ikke hva den heter i øyeblikket.... Synes de har kjempegode produkter :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg bestiller fra Skinstore, MD produkter, men denne gangen har det blitt mye "styr" med toll osv. Det er kjedelig, tar jo så himla lang tid før jeg får produktene!! Jegt bruker en fuktkrem fra MD, husker ikke hva den heter i øyeblikket.... Synes de har kjempegode produkter :-) Har hørt mye bra om de. Men jeg kvir meg litt for og bestille nå når det er så mye styr med dette tollgreiene. Men takk for tips :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 cosmica fra apoteket, extra moisturation eller hva den heter;) lyseblå tube:) kjempegod;) Takk for tips. Cosmica har vel mye bra har jeg hørt. Kanskje jeg skal ta en tur på apoteket og kikke litt. He he, jeg ender vel opp med en haug med kremer jeg nå, vil prøve alle tipsene jeg får her inne ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Sender de under kr.200,- så man slipper noe mikkmakk med toll og sånn? Kommer det fra usa, og hvor lang tid tar det, dette skal jeg begynne med! Spare penger, og slippe å gå og handle!! Jeg har ikke bestilt fra Strawberrynet selv ennå. Har bare lagt merke til at mange andre her er fornøyd med det. Det har vært mange andre tråder om erfaringer rundt kjøp derfra. :-) 0 Siter
Gjest Ren og pen;o) Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg digger Decleor sine produkter! Har normal hud, men noe fet panne. (ikke kviser - blir bare blank) På vinteren blir jeg fort tørr, derfor trenger jeg en fetere krem på vinteren. Decleor har vært løsningen for meg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Har hørt mye bra om de. Men jeg kvir meg litt for og bestille nå når det er så mye styr med dette tollgreiene. Men takk for tips :-) Jeg fikk produktene mine fra skinstore idag, ikke noe tollproblemer. Har bestilt der veldig mange ganger før, og faktisk aldri opplevd tollproblemer. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg digger Decleor sine produkter! Har normal hud, men noe fet panne. (ikke kviser - blir bare blank) På vinteren blir jeg fort tørr, derfor trenger jeg en fetere krem på vinteren. Decleor har vært løsningen for meg. Takk for tips. Skal se på den :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg fikk produktene mine fra skinstore idag, ikke noe tollproblemer. Har bestilt der veldig mange ganger før, og faktisk aldri opplevd tollproblemer. Ok. Da var det kanskje bare ett engangstilfelle det med tollen da. Skal sjekke ut siden, har ikke sett på den før. 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Ok. Da var det kanskje bare ett engangstilfelle det med tollen da. Skal sjekke ut siden, har ikke sett på den før. Jeg har også fått varer fra Skinstore før og da var det ikke toll eller noe. Jeg fikk lapp i posten og hentet varene på posten. Denne gangen gikk det ikke slik :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.