Gå til innhold

Og dette har vi venta på så lenge....

Anbefalte innlegg

Gjest Moliza
Skrevet

Latteren var fin. Men det cowboypreiket litt teit.

Selve idéen likte jeg. Gutta kan pisse i skauen på gamlemåten, men ikke innendørs: slutte å grise til så andre må krype rundt på alle fire og vaske opp detter dem. (Nå fins det noen som ikke søler uansett, eller tar jeg feil?)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Latteren var fin. Men det cowboypreiket litt teit.

Selve idéen likte jeg. Gutta kan pisse i skauen på gamlemåten, men ikke innendørs: slutte å grise til så andre må krype rundt på alle fire og vaske opp detter dem. (Nå fins det noen som ikke søler uansett, eller tar jeg feil?)

Vel, jeg shar bodd sammen med mannen min i snart ti år, og det har faktisk aldri slått meg at han kunne finne på å tisse utenfor skåla (i hvertfall ikke uten å vaske opp etter seg selv om uhellet skulle være ute). Det får da f**n være grenser får hva man skal finne seg i av griseri! Er det virkelig slik at mange voksne menn driter i om de treffer dassen eller ikke?

Skrevet

veldig bra! det er litt steinalder at mannfolk insisterer på å stå inn ehos folk og sikte med snabelen.

Skrevet

Noen ganger lurer jeg på hvorfor vi ikke bare avskaffer fenomenet "parforhold". Vi som representanter for den stående pissekultur minnes stadig på hvilken byrde vi er. Kanskje jeg burde starte et utleiefirma... Lei en mann, til du er lei ham.. Leasing med fri innbytte...

Den dagen jeg sitter når jeg pisser er det fordi jeg ikke har bein å stå på! OG, den dagen noen representant for sitte-på-ræva-og-tisse forlanger redusert bruk av familiejuvelene mine, er det denne representanten som først skal få merke nedskjæringene... :D

Ps. Er det virkelig noen streite menn som sitter når de bare skal pisse??

Skrevet

Noen ganger lurer jeg på hvorfor vi ikke bare avskaffer fenomenet "parforhold". Vi som representanter for den stående pissekultur minnes stadig på hvilken byrde vi er. Kanskje jeg burde starte et utleiefirma... Lei en mann, til du er lei ham.. Leasing med fri innbytte...

Den dagen jeg sitter når jeg pisser er det fordi jeg ikke har bein å stå på! OG, den dagen noen representant for sitte-på-ræva-og-tisse forlanger redusert bruk av familiejuvelene mine, er det denne representanten som først skal få merke nedskjæringene... :D

Du er primitiv om du står inne i et hus og sikter med snabelen i en innretning som faktisk er utformet som en STOL. hadde det vært et pissoar på veggen skulle jeg skjønt deg - men det er det vel de færreste som har i egne hjem. Hva er det du skal stå der og sikte for?

Skrevet

Tja...hvis menn flest hadde vært såpass renslige på det området at de hadde truffet der de skal treffe, og evt gjort rent etter seg når de bommet, så hadde mye av problemet vært borte.

Forvørig sies det at det er sunnere å sitte å pisse, og at det minker sjangsene for å få prostataproblemer når man blir eldre.

"..................................."

Skrevet

Vel, jeg shar bodd sammen med mannen min i snart ti år, og det har faktisk aldri slått meg at han kunne finne på å tisse utenfor skåla (i hvertfall ikke uten å vaske opp etter seg selv om uhellet skulle være ute). Det får da f**n være grenser får hva man skal finne seg i av griseri! Er det virkelig slik at mange voksne menn driter i om de treffer dassen eller ikke?

"Er det virkelig slik at mange voksne menn driter i om de treffer dassen eller ikke?"

Det er nok det. Akkurat som at minst 50% av alle menn driter i å vaske hendene etterpå. Jævla grisete svin.

"......................................"

Skrevet

Du er primitiv om du står inne i et hus og sikter med snabelen i en innretning som faktisk er utformet som en STOL. hadde det vært et pissoar på veggen skulle jeg skjønt deg - men det er det vel de færreste som har i egne hjem. Hva er det du skal stå der og sikte for?

Selv i disse kjønnsløse tider er det fremdeles forskjell på mannfolk og kviinnfolk...

Skrevet

Selv i disse kjønnsløse tider er det fremdeles forskjell på mannfolk og kviinnfolk...

på griseriet mener du?

Skrevet

Hva i all verden er du slags "mann" hvis du er avhengig av å stå å pisse for å bevise det? :-)

"....................................."

Skrevet

"Er det virkelig slik at mange voksne menn driter i om de treffer dassen eller ikke?"

Det er nok det. Akkurat som at minst 50% av alle menn driter i å vaske hendene etterpå. Jævla grisete svin.

Hvor mange prosent av damene da? :)

Skrevet

Hvor mange prosent av damene da? :)

Det vet jeg ikke, men jeg er overbevist om at andelen er mindre.

Skrevet

Hva i all verden er du slags "mann" hvis du er avhengig av å stå å pisse for å bevise det? :-)

Jeg står når jeg pisser fordi det er mest praktisk og at dette er et privilegie vi menn har hatt sidentidenes morgen. Om jeg fremdeles finner det mest bekvemt å stå, hvorfor i himmelens navn skulle jeg sette meg? Bare fordi noen andre mener jeg burde?

Må glise litt nå, men jeg er jo også enig i at det er grisete å ikke vaske seg på hendene eller å ikke gjøre rent etter seg om man mot formodning skulle klare å bomme på ramma.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Direkte ekle, er dere!

Ja, ikke du, da... Og ikke Gubben heller, men tydligvis veldig mange andre.

Svigerinna mi kan fortelle at hun tørker opp etter i hvertfall to, kanskje tre, på en daglig basis.. Hun og broren min har to sønner. Hadde giddi!!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Poenget er jo ikke at dere skal sitte og pisse! For min del kan du pisse opp etter vegger og tak, bare du vasker etter deg...

Skrevet

He-he, for å si det litt enkelt: Dersom gubben hadde STÅTT og gjort fra seg, ville det bli den eneste aktiviteten på litj-kar'n!

Naboene har 3 gutter der sittende aktiviteter på toalettet er en sjeldenhet, og det er ikke snakk om at de vasker etter seg sjøl. Fy pokker, godt det ikke er langt hjem!

Skrevet

Direkte ekle, er dere!

Ja, ikke du, da... Og ikke Gubben heller, men tydligvis veldig mange andre.

Svigerinna mi kan fortelle at hun tørker opp etter i hvertfall to, kanskje tre, på en daglig basis.. Hun og broren min har to sønner. Hadde giddi!!

Du får råde henne til å begynne å pisse utenfor selv :-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Du får råde henne til å begynne å pisse utenfor selv :-)

Hehe, ja, egentlig er det litt rart at hun ikke har tenkt på det selv ;O) Jeg hadde GLATT gjort det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...