Gjest AB, vil gi blod Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Kan jeg gi blod når jeg har fått lagt inn silikon i brystene? Jeg fikk selv blodoverføring etter en fødsel for over ett år siden..har det noe å si? 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Det siste har ingenting å si. Og hvis ikke silikon kommer ut i blodbanene, kan jeg ikke tneke meg at det skulle ha noenting å si! Det er vel bare å ta kontakt med nærmeste blodbank? 0 Siter
Gjest Marese Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Det kan ha noe å si, for din fysiske helse må være nærmest på topp for å kunne gi blod. Du må gjennom et spørreskjema hvor du blir spurt om mye rart, så jeg kan ikke utelukke at de ikke vil ha blodet ditt men håper de vil ha det, for AB er en svært ettertraktet blodtype. Meld deg gjerne som benmargsdonator også!! 0 Siter
Prozak Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Si det. Det er jo nesten umulig å få gi blod hvis man ikke er asket, hvis man leser listen med krav. "....................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.