Gå til innhold

Kan jeg gi blod??

Anbefalte innlegg

Gjest AB, vil gi blod
Skrevet

Kan jeg gi blod når jeg har fått lagt inn silikon i brystene?

Jeg fikk selv blodoverføring etter en fødsel for over ett år siden..har det noe å si?

Gjest Moliza
Skrevet

Det siste har ingenting å si. Og hvis ikke silikon kommer ut i blodbanene, kan jeg ikke tneke meg at det skulle ha noenting å si! Det er vel bare å ta kontakt med nærmeste blodbank?

Gjest Marese
Skrevet

Det kan ha noe å si, for din fysiske helse må være nærmest på topp for å kunne gi blod. Du må gjennom et spørreskjema hvor du blir spurt om mye rart, så jeg kan ikke utelukke at de ikke vil ha blodet ditt

men håper de vil ha det, for AB er en svært ettertraktet blodtype. Meld deg gjerne som benmargsdonator også!!

Skrevet

Si det. Det er jo nesten umulig å få gi blod hvis man ikke er asket, hvis man leser listen med krav.

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...