Petroline Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hei Eg trenger hybel/leilighet i Oslo fra 1 september. Noken som veit om kor eg kan sjå etter hybel på nett? eg veit om hybel.no og finn.no men andre plassa? Håper mange kan hjelpe trenger dette fort:-) 0 Siter
Sør Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hei, Lenge siden jeg har sett deg! Velkommen tilbake. Håper alt går godt med deg! *klem* 0 Siter
Prozak Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 De to der er vel de mest aktuelle annonseplassene. Men hvis du søker etter "hybel i oslo" e.l på Kvasir eller Google, så finnes det nok flere sider med annonser. "....................................." 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Kjøp Aftenpostens aftenutgave..Mye hybel! Det henger også ofte lapper på trikkestasjoner o.l..Men det fordrer jo at du allerde er iOslo,og det vet jeg jo ikke om du er! Lykke til! :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 www.finn.no www.hybel.no hehe et godt eksempel på at her leste du kun begynnelsen av innlegget "eg veit om hybel.no og finn.no men andre plassa?" 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 hehe et godt eksempel på at her leste du kun begynnelsen av innlegget "eg veit om hybel.no og finn.no men andre plassa?" He he..Leste ikke det jeg!! Herlighet..hva har jeg drukket i dag egentlig?? 0 Siter
Gemini Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 http://www.tinde.no/ - men der er det ikke så stort utvalg... Men du - det du foreslo på chatten her en dag, synes du skal gå for det jeg. Bare glem det jeg sa... (Hadde visst stått opp med feil bein eller noe sånt...) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 He he..Leste ikke det jeg!! Herlighet..hva har jeg drukket i dag egentlig?? samme som meg kanskje? Føler ikke at jeg framstilles som den skarpeste kniven i skuffen i innlegget "lite greie på dette" 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 samme som meg kanskje? Føler ikke at jeg framstilles som den skarpeste kniven i skuffen i innlegget "lite greie på dette" He he.. Vi får skylde på det blånne. ikke alltid like lett å få med seg alt 0 Siter
Gjest Marese Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hei du:) Så hyggelig at du kommer tilbake, skal du være i Oslo lenge? Går ut i fra at du ikke er student lenger nå, men finnes det hybler som man får hvis man jobber et visst sted? Går ut i fra at du har undersøkt det Hvilken prisklasse og størrelse er du ute etter? Kan jo ha øynene åpne 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.