Gjest Ramina Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Har tømt akvariet nå, klarte ikke å hamle opp med skitten. Så...hvordan går jeg frem for å dessinfisere kassa da? Røtter og sand skal kokes, sant? Hva gjør jeg med pumpe, kolbe ol. som ikke kan kokes? Hva skal jeg vaske selve akvariet med? Takker for tips 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hvis du vasker ned akvariet så hartdt, så blir det som å starte opp et helt nytt akvarie igjen. I et akvariet skal det være bakterier og noe "skit" for at fiskene skal leve godt. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hvis du vasker ned akvariet så hartdt, så blir det som å starte opp et helt nytt akvarie igjen. I et akvariet skal det være bakterier og noe "skit" for at fiskene skal leve godt. Ja, det vet jeg. Men det er ikke noen fisker igjen så da vil jeg vaske det godt ned før ny, ren oppstart siden. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Ja, det vet jeg. Men det er ikke noen fisker igjen så da vil jeg vaske det godt ned før ny, ren oppstart siden. I oslo, like ved OBS i Lørenveien er det en gedigen akvariebutikk. Reklamerer med byens største. Ta kontakt med en slik butikk eller finn et forum på nettet. Tipper du får bedre råd der enn ved å ta kontakt med en vanlig dyrebutikk. 0 Siter
Gjest Akvariespesialisten Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 På www.nettakvariet.no finner du alt du trenger å vite! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 På www.nettakvariet.no finner du alt du trenger å vite! Tusen takk for tips 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.