Gå til innhold

førskoleutdanning-mattematikk

Anbefalte innlegg

Gjest håplos
Skrevet

jeg skal begynne på førskoleutdanning,men gruer meg fryktelig til mattematikken!

Veeldig vanskelig eller?

Skrevet

Hadde vi matte der da? Jeg gikk de to første årene for 15 år siden, men kan ikke huske at vi hadde matte???

Skrevet

Matematikken på førskoleutdanning? Det kan da neppe være mer avansert enn å telle på fingrene?

"...................................."

Gjest 3 av 3 år igjen :o)
Skrevet

Jeg skal begynne på samme studie som deg :o)

Tror neppe det er vanskelig matte, men mer tilrettelagt praktisk matte. (uten at jeg vet dette helt sikkert)

Slapp av - dette går helt fint. :o)

Gjest been there:)
Skrevet

det er mer grunnleggende matte, så den er ikke vanskelig- så klart, er du slik som meg, så grur du deg sikkert like mye til maten som jeg gjorde.....men det går bra , det er ikke så vanskelig;)

værre med allmennlærerutdanning;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er ikke vanskelig!! Det er ikke matte i den grad at du sitter og regner algebra og geometri etc. =)

Man lærer hvordan matematikk er for barn, oppdage matematikk i b.hg hverdag, forslag til å lære barna matte etc.

Ingenting å grue seg for ialfall.. Er bare en liten bok i pensum og faget tas på et semester (hvis det ikke er forandret)

Håper dere får en bedre lærer enn vi hadde. H*n var gørrkjedlig =)

Skrevet

Hadde vi matte der da? Jeg gikk de to første årene for 15 år siden, men kan ikke huske at vi hadde matte???

jeg hadde matte siste året, så kanskje ikke så rart at du ikke husker:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

jeg hadde matte siste året, så kanskje ikke så rart at du ikke husker:)

Jeg hadde første året =)

Skrevet

Jeg hadde første året =)

Ja, men ikke lillemus:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, men ikke lillemus:)

Betyr vel at dere er oldinger :P *knis*

Skrevet

Betyr vel at dere er oldinger :P *knis*

Bare pass deg, du blir det selv fortere enn du aner:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bare pass deg, du blir det selv fortere enn du aner:)

He he..det har du helt rett i.. Tia går fort! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...