Gå til innhold

Mp3 på Sony Ericsson K700i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen i butikken sa at jeg hadde plass til så og så mye mp3 på denne mobilen, flott tenkte jeg. Men har jo ingen kabel eller noe til å koble i pc'en. Betyr det at man må kjøpe mp3 på samme måte som man kjøper ringetoner og sånn? Og i såfall, hvor gjør jeg det i fra? Finnes jo mp3 ringetoner, men jeg tenker på hele sanger.

Skrevet

Kjøp en kabel som du kan bruke til å koble telefonen til pc-en da vel... :-)

Eller en bluetooth-dings som du putter inn i en av USB-portene, da overføres fx. MP3-låtene via Bluetooth istedenfor kabel.

Skrevet

Kjøp en kabel som du kan bruke til å koble telefonen til pc-en da vel... :-)

Eller en bluetooth-dings som du putter inn i en av USB-portene, da overføres fx. MP3-låtene via Bluetooth istedenfor kabel.

Ok, så det _finnes_ en kabel til å overføre musikk fra pc til mobilen?

petter smart
Skrevet

Det finnes en slik kabel, og denne brukes til å kopiere bilder/video/mp3++ fra og til telefonen. Da kan du også kopiere over mp3 sanger (som du enkelt kutter ned til ønsket lengde) for å bruke som ringetone. Ikke noe poeng i å betale dyrt for å kjøpe dem av jamba o.l.

Slike kabler har de på alle teleforetninger, Clas Ohlson o.l.

Skrevet

Det finnes en slik kabel, og denne brukes til å kopiere bilder/video/mp3++ fra og til telefonen. Da kan du også kopiere over mp3 sanger (som du enkelt kutter ned til ønsket lengde) for å bruke som ringetone. Ikke noe poeng i å betale dyrt for å kjøpe dem av jamba o.l.

Slike kabler har de på alle teleforetninger, Clas Ohlson o.l.

Ok, men det gjør jo alt mye enklere.

For noen dager siden var mobil for meg bare noe man ringte/sendte meldinger med. Nå som jeg har fått en ny, er det så mange nye funksjoner å bli kjent med. Tar litt tid, bare. Takk for hjelpen, petter smart og Gemini!

Skrevet

Selvsagt :-)

Hvis du ser på www.sonyericsson.no (eller.com?) sine sider, så finner du alt tilgjengelig ekstrautstyr til telefonen din. Velg først telefon, så er ekstrautstyr/tilbehør et valg under der.

Du kan bl.a. kjøpe den på mpx: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=9340 (og andre nettbutikker som selger datautstyr, vil jeg tro, sånn som komplett.no osv).

Men sjøl bruker jeg en sånn bluetooth-dings som jeg nevnte. Har et annet merke enn denne: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=17681 - men et bluetooth-adapter funker, det trenger ikke være et bestemt merke.

Skrevet

jepp. koster noen hundre kroner. med den kan du gjøre all slags overføringer til/fra datamaskina og mobilen. fikse greier. ønsker meg en slik selv, så jeg får bildene på mobilen over på datan (tar så lang tid å overføre det intrarødt, det anbefales IKKE)

Skrevet

jepp. koster noen hundre kroner. med den kan du gjøre all slags overføringer til/fra datamaskina og mobilen. fikse greier. ønsker meg en slik selv, så jeg får bildene på mobilen over på datan (tar så lang tid å overføre det intrarødt, det anbefales IKKE)

Men hvorfor velge kabel istedenfor bluetooth?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...