Gjest Shira12 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg må lage noe kveldsmat til oss, har 2 unger her som begynner og bli sultne :-) Noen som har ett tips til noe kveldsmat? Noe som er forholdvis enkelt og kjapt? Og så bør det være barnevennlig. Men ikke ostesmørbrød eller speilegg, det har jeg rett og slett ikke lyst på i kveld. 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Kanskje ikke veldig kjapt (men nokså) og kanskje ikke akkurat kveldsmat - men datteren min og jeg lagde det til kombinert middag/kvelds i dag: pannekaker! med syltetøy. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Kanskje ikke veldig kjapt (men nokså) og kanskje ikke akkurat kveldsmat - men datteren min og jeg lagde det til kombinert middag/kvelds i dag: pannekaker! med syltetøy. Pannekaker er jo snadder. Men jeg er ikke flink til og steke pannekaker :-/ Får ikke dreisen på det helt. Men tror jammen meg jeg skal lage det en dag, så får det gå som det går ;-) Men i kveld har jeg ikke ork. Er sliten idag. Kos dere med maten :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg fant ut at jeg ville lage en sånn pakke gresk wrap kit, fra toro. Med masse løk, tomater og fetaost, namnam. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 bare en digresjon her. Er Shira12 og Shiral2 forskjellige nick? Er så vanskelig å se forskjell på dere... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Vi er samme person :-) Det står Shira12 hele tiden, men det ser jo ut som en l da. Men det er meg. Grunnen til at det står 12 der, er at Shira var reservert, så da måtte jeg putte noe bakom. Så det er meg hele tiden :-) Går det bra med deg? Med tanke på hunden? Var meningen og sende deg en MSN melding, men jeg har lillesøsteren min på besøk, så jeg svirrer til og fra pc, sitter ikke så lenge av gangen. Har også 4-åringen hjemme nå, så da blir det korte stunder jeg sitter ved pcèn :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 bare en digresjon her. Er Shira12 og Shiral2 forskjellige nick? Er så vanskelig å se forskjell på dere... Jøss, nå greidde jeg og svare meg selv, når jeg skulle svare deg *klaske meg i panna* Les svaret mitt øvert i tråden. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 M.Angelica's spesial: Kok opp makaroni, gjerne noen pølser i tillegg. Lag potetstappe. Ta makaroni og potetstappe i en skål/tallerken, ha ost på toppen. Ha det litt i mikroen så osten smelter. Rør og bland osten inn, ha på krydder. FERDIG! Er MYE bedre enn det høres ut som 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 M.Angelica's spesial: Kok opp makaroni, gjerne noen pølser i tillegg. Lag potetstappe. Ta makaroni og potetstappe i en skål/tallerken, ha ost på toppen. Ha det litt i mikroen så osten smelter. Rør og bland osten inn, ha på krydder. FERDIG! Er MYE bedre enn det høres ut som Det minner om det mannen min liker å lage, men han har det i form. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Det minner om det mannen min liker å lage, men han har det i form. ...mannen din er jo kul da.. =) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 ...mannen din er jo kul da.. =) Stemmer det! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 M.Angelica's spesial: Kok opp makaroni, gjerne noen pølser i tillegg. Lag potetstappe. Ta makaroni og potetstappe i en skål/tallerken, ha ost på toppen. Ha det litt i mikroen så osten smelter. Rør og bland osten inn, ha på krydder. FERDIG! Er MYE bedre enn det høres ut som Jeg er jo storfan av makaroni med ost, så dette må prøves! Alle nye varianter av makaroni med ost prøver jeg gjerne ut! Takk for tips! :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg er jo storfan av makaroni med ost, så dette må prøves! Alle nye varianter av makaroni med ost prøver jeg gjerne ut! Takk for tips! :-) Jeg synes det er kjempegodt. Spiste det til kvelds i sta =) Du får si fra om du liker det eller ikke 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 brød med banan og oboy-pulver .) Å? Jeg synes det er godt med nugatti og bananskiver oppå. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 brød med banan og oboy-pulver .) Helt etter Fedons oppskrift... *LOL* 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Helt etter Fedons oppskrift... *LOL* Hysj nå - var det ikke til unga hennes da? *knegg* 0 Siter
Gemini Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hysj nå - var det ikke til unga hennes da? *knegg* Hun spurte litt før kl 20, men nå er jo kl over 23, så jeg antar at ungene har fått i seg mat og kommet seg i seng... hihi 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hun spurte litt før kl 20, men nå er jo kl over 23, så jeg antar at ungene har fått i seg mat og kommet seg i seng... hihi SITERER: "Jeg må lage noe kveldsmat til oss, har 2 unger her som begynner og bli sultne :-) " SÅ DET SÅ! 0 Siter
Gemini Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 SITERER: "Jeg må lage noe kveldsmat til oss, har 2 unger her som begynner og bli sultne :-) " SÅ DET SÅ! Jadda jadda, men 3 timer etter hun spurte? Da bør ungene ha fått i seg mat i mellomtida stakkars... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.