Gjest Shira12 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 brød med banan og oboy-pulver .) Jeg spiste faktisk skive med banan til kvelds, samboeren kjøpte ikke gresk wrap til meg slik han skulle *snurt* Er det godt med oboypulver på altså? Bare strø det over? Høres jo godt ut i teorien, banansjokolade er jo en klassiker. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg synes det er kjempegodt. Spiste det til kvelds i sta =) Du får si fra om du liker det eller ikke Skal jeg gjøre :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Dytt tre hardkokte egg opp i en eller annen suppe du liker godt, og spis et par-tre brødskiver ved siden av. Enkelt og kjapt. 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg spiste faktisk skive med banan til kvelds, samboeren kjøpte ikke gresk wrap til meg slik han skulle *snurt* Er det godt med oboypulver på altså? Bare strø det over? Høres jo godt ut i teorien, banansjokolade er jo en klassiker. Dritgodt som vi sier hos oss .) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Dytt tre hardkokte egg opp i en eller annen suppe du liker godt, og spis et par-tre brødskiver ved siden av. Enkelt og kjapt. Enkelt kjapt og godt! Det skal jeg lage i kveld, med tomatsuppe. Namm.. Takk for tips. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Lapper! Grei kosemat. Lapper er lenge siden jeg har spist. Men det må det vel være noe surt i, og det har jeg ikke. *noterer kefir på handlelappen* 0 Siter
org Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Lapper er lenge siden jeg har spist. Men det må det vel være noe surt i, og det har jeg ikke. *noterer kefir på handlelappen* Ja, det bør definitivt være noe surt i, du har rett i det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.