Gjest LucySky Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Den er kul, den Canestenreklamen her: "Underlivssopp? To er bedre enn en..." Jippi! 0 Siter
bb71 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Skjønt'en ikke jeg? Ikke jeg heller... to sopp bedre enn en? Nå kom jeg forresten på det.... noe med pille og krem bedre enn bare krem (eller noe sånt). Kanskje... Morsomt? Nope! 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Ikke jeg heller... to sopp bedre enn en? Nå kom jeg forresten på det.... noe med pille og krem bedre enn bare krem (eller noe sånt). Kanskje... Morsomt? Nope! Kanskje det betyr at om man har sopp må man ha sex alene? hehe 0 Siter
bb71 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Kanskje det betyr at om man har sopp må man ha sex alene? hehe ...eller: har man sopp er man aldri alene?! 0 Siter
flisa Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 ...eller: har man sopp er man aldri alene?! '''''ææææsj''''' hehe 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 '''''ææææsj''''' hehe Jeg hadde slått av og gått min vei da dere kom på banen her. Det jeg mente, var sjølsagt at det høres ut som om de mente at det var enda bedre å ha to underlivssopptyper enn en. Natch. Men den var litt treig, er enig i det. Men så var det treigt på DOL i går kveld også. I alle fall før jeg gikk min vei. 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg hadde slått av og gått min vei da dere kom på banen her. Det jeg mente, var sjølsagt at det høres ut som om de mente at det var enda bedre å ha to underlivssopptyper enn en. Natch. Men den var litt treig, er enig i det. Men så var det treigt på DOL i går kveld også. I alle fall før jeg gikk min vei. Skjønte den ikke nå heller jeg! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.