Gå til innhold

Hvilken hund er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, eieren ;O) Han har ikke dame, for jeg har tatt nøttene hans. Så når han skryter her inne, så er det bare ljug!

*LOL*

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

15

• amber sun

10

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det fordi du elger så masse det da? *hihi*

Fordi jeg gjør så fælt mår det kommer folk til gards! .)

Gjest M.Angelica
Skrevet

nei, eieren ;O) Han har ikke dame, for jeg har tatt nøttene hans. Så når han skryter her inne, så er det bare ljug!

Hehe..=)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

vi får passe på ham litt ekstra når høsten nærmer seg da:-) hehe

For ikke å snakke om at han må smøres med solkrem nå i sommersola...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Fordi jeg gjør så fælt mår det kommer folk til gards! .)

*LOL*

Skrevet

Hvilken hund er du da? *spent*

skotsk hjortehund!!! ikke tatt noen test da, men det er hunden jeg har:-)

humre;-) lurer på hvilke kommentarer som kommer nå, men jeg tåler det meste jeg;-)

Skrevet

For ikke å snakke om at han må smøres med solkrem nå i sommersola...

jøssenavn, vi får mye og gjøre nå, ja, ja, det går vel på et vis om vi tar en dugnad:-) hehehe

hva med sdd da??? noe spesiellt han trenger??

Skrevet

humre;-) lurer på hvilke kommentarer som kommer nå, men jeg tåler det meste jeg;-)

http://no.wikipedia.org/wiki/Skotsk_hjortehund

"Den skal være utrolig snill og spesielt tolerant ovenfor barn, men man må naturligvis aldri stole på et rovdyr. Den er nøysom i kosten og tar utrolig nok liten plass, fordi den har en svært rolig framferd både innendørs og utendørs. Dersom muligheten byr seg, er den allikevel utrolig rask og spenstig - en typisk mynde på alle måter."

Tootsieroll1365380854
Skrevet

jøssenavn, vi får mye og gjøre nå, ja, ja, det går vel på et vis om vi tar en dugnad:-) hehehe

Masse psykisk (klikkertrening) og fysisk stimuli (agility). Får han et dypp i et revehi innimellom, er han lykkelig ;O)

Skrevet

"Den skal være utrolig snill og spesielt tolerant ovenfor barn, men man må naturligvis aldri stole på et rovdyr. Den er nøysom i kosten og tar utrolig nok liten plass, fordi den har en svært rolig framferd både innendørs og utendørs. Dersom muligheten byr seg, er den allikevel utrolig rask og spenstig - en typisk mynde på alle måter."

mjau!! ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Hjortehunden regnes som en fantastisk flott familiehund. Det sies at kun en håndfull andre raser kan måle seg med denne hunden, hva omgang med barn gjelder. Den skal være utrolig snill og spesielt tolerant ovenfor barn, men man må naturligvis aldri stole på et rovdyr. Den er nøysom i kosten og tar utrolig nok liten plass, fordi den har en svært rolig framferd både innendørs og utendørs

På grunn av rasen store proporsjoner og anatomi er den kjent for lett å få magedreining om man ikke tar nødvendige forhåndsregler."

Skrevet

En shar-pei:

Shar-Pei er våkne og svært intelligente hunder, men på grunn av at de er sta av natur er det likevel ikke alltid så lett å trene dem til lydighet. Det er viktig å variere treningen, slik at hunden ikke mister interessen.

*Hehe*

Skrevet

"Hjortehunden regnes som en fantastisk flott familiehund. Det sies at kun en håndfull andre raser kan måle seg med denne hunden, hva omgang med barn gjelder. Den skal være utrolig snill og spesielt tolerant ovenfor barn, men man må naturligvis aldri stole på et rovdyr. Den er nøysom i kosten og tar utrolig nok liten plass, fordi den har en svært rolig framferd både innendørs og utendørs

På grunn av rasen store proporsjoner og anatomi er den kjent for lett å få magedreining om man ikke tar nødvendige forhåndsregler."

ingen ting om temperament??? hmm pussig, jeg eksploderer innimellom;-) hehehe

Skrevet

Med SDDs fobi mot kroppshår må vel han være en kinesisk nakenhund.... ;o)

Skrevet

humprf!! rask er jeg IKKE!! hehe

*inrømmelse nr.1* knis!

Gjest M.Angelica
Skrevet

En shar-pei:

Shar-Pei er våkne og svært intelligente hunder, men på grunn av at de er sta av natur er det likevel ikke alltid så lett å trene dem til lydighet. Det er viktig å variere treningen, slik at hunden ikke mister interessen.

*Hehe*

Ikke trenger du å stelle pelsen så ofte heller ;)

"Pelsen er kort, og trenger derfor ikke mye stell, hyppige bad vil bare tørke ut huden, og man risikerer hudproblemer."

Gjest M.Angelica
Skrevet

ingen ting om temperament??? hmm pussig, jeg eksploderer innimellom;-) hehehe

Kanskje du er en blandingshund? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...