Gå til innhold

Hvilken hund er du?

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

15

• amber sun

10

• Prozak

9

• ShitDiddelyDo

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Feil hunderase, men stillingen så kjent ut. Hehe.

He he..bildet er jo sensurert da! Kan jo ikke avsløre din identitet heller ;)

Skrevet

En hund som er naken. Hvilken hun er ikke naken? :)

Nakenhund = (mer eller mindre) hårløs hund :-)

"..................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nakenhund = (mer eller mindre) hårløs hund :-)

"..................................."

Som hund ville jeg med andre ord datet nakenhunder. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men pene er de ikke da (med stor fare for å fornærme noen her som har nettopp den rasen...)

http://images.google.com/images?q=kinesisk%20nakenhund&hl=en&lr=&sa=N&tab=wi

:-)

Svarte helvete for en forferdelig skapning. Jeg ville heller hatt en Gremlin etter og ha dynket faenskapet i vann.

I motsetning til deg er jeg ikke redd for å støte noen som eventuelt måtte være så pervers å ha et sånt helvete løpenede rundt i stua. :)

Skrevet

Svarte helvete for en forferdelig skapning. Jeg ville heller hatt en Gremlin etter og ha dynket faenskapet i vann.

I motsetning til deg er jeg ikke redd for å støte noen som eventuelt måtte være så pervers å ha et sånt helvete løpenede rundt i stua. :)

Hadde jeg og min hund møtt noen som hadde en sånn i stua, så hadde de nok ikke hatt en sånn i stua lenger. ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hadde jeg og min hund møtt noen som hadde en sånn i stua, så hadde de nok ikke hatt en sånn i stua lenger. ;-)

Bikkja di hadde sikkert trodd det var en rotte og gått til angrep med fatale følger. :)

Skrevet

Bikkja di hadde sikkert trodd det var en rotte og gått til angrep med fatale følger. :)

Selvsagt...!

:-)

Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at jeg er nettopp en NAKENhund?? Hmmm....nei, jeg tror ikke jeg er en hund. Dette er vel heller mer meg, tror jeg: http://www.fine-tools.co.uk/hand-tools-images/panther-catalogue.jpg

"...................................."

Det er noe som vi jentene faller for da vet du - det at du trenger ekstra varme (og kanskje omsorg). Og det kan jo lett utvides fra å gjelde vinterstid til hele året. ;o)

Ellers så vart æ litt skremt av de panter-tenna dine. *holder litt avstand*

En blanding kunne kanskje forresten være det ideelle. Litt kos og varme, og en som stiller opp for seg og snerrer og er litt MANN når det trengs.

hare1365380455
Skrevet

Kommer ikke inn der. (og linken ser ikke helt "frisk" ut.

".................................."

Jeg kom heller ikke inn på den siden.

hare1365380455
Skrevet

hva slags hund er du da? :-)

Jeg tror det står litt lenger oppe i tråden.

Skrevet

Det er noe som vi jentene faller for da vet du - det at du trenger ekstra varme (og kanskje omsorg). Og det kan jo lett utvides fra å gjelde vinterstid til hele året. ;o)

Ellers så vart æ litt skremt av de panter-tenna dine. *holder litt avstand*

En blanding kunne kanskje forresten være det ideelle. Litt kos og varme, og en som stiller opp for seg og snerrer og er litt MANN når det trengs.

"En blanding kunne kanskje forresten være det ideelle. Litt kos og varme, og en som stiller opp for seg og snerrer og er litt MANN når det trengs."

Utvilsomt. Dere kvinner skal ha menn som er som lam når dere vil det, og "drittsekker" når dere vil det. Er det rart dere aldri blir fornøyde? :-)

Skrevet

Jeg kom heller ikke inn på den siden.

En ":-)" i en link får ikke fungert :)

".............................."

Tootsieroll1365380854
Skrevet

"En blanding kunne kanskje forresten være det ideelle. Litt kos og varme, og en som stiller opp for seg og snerrer og er litt MANN når det trengs."

Utvilsomt. Dere kvinner skal ha menn som er som lam når dere vil det, og "drittsekker" når dere vil det. Er det rart dere aldri blir fornøyde? :-)

"Utvilsomt. Dere kvinner skal ha menn som er som lam når dere vil det, og "drittsekker" når dere vil det. Er det rart dere aldri blir fornøyde? :-)"

Men tenk så kjedelig det hadde vært uten oss, da ;O)

Må forresten si at jeg hadde foretrukket panter fremfor kinesisk nakenhund...

Skrevet

"Utvilsomt. Dere kvinner skal ha menn som er som lam når dere vil det, og "drittsekker" når dere vil det. Er det rart dere aldri blir fornøyde? :-)"

Men tenk så kjedelig det hadde vært uten oss, da ;O)

Må forresten si at jeg hadde foretrukket panter fremfor kinesisk nakenhund...

"Men tenk så kjedelig det hadde vært uten oss, da"

Ja, er du gal. Det er vel heller enkelte kvinner som vil kvitte seg med oss enn motsatt :-)

"....................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kommer ikke inn der. (og linken ser ikke helt "frisk" ut.

Hmm..hvorfor virker den hos meg??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...