Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trist35

Hei

Jeg er en mor på 35 som har født et barn for 7 år siden. Jeg tar knipeøvelser jevnlig, men jeg føler meg likevel for vid når jeg har sex. Jeg vet ikke om det kommer av at jeg blir altfor våt, at det blir for lite motstand av den grunn. Jeg er plaget med å bli for våt, får hodepine og blir svimmel og veldig trøtt(dopet) når jeg blir veldig våt hele tiden, men jeg får ikke orgasme altså, er bare altfor våt. Det plager meg når jeg har sex og jeg synes det er ekkelt og ubehagelig, fordi jeg føler meg så vid da, og parteneren min har problemer å få orgasme fordi jeg ikke er trang i det hele tatt når jeg er søkk våt. Kan det være jeg er rett og slett for vid, eller kan jeg få gjort noe slik at jeg ikek blir så våt? Jeg gruer meg til å ha sex fordi jeg føler meg som en som er vanskelig å knulle. Jeg klarer å gi partneren min orgasme ved å runke ham, men jeg kan ikke holde på sånn hele tiden, jeg vil føle meg fullbyrdig, som en som kan ha vanlig sex uten at det skal by på problemer. Jeg er redd å miste ham på grunn av dette. Jeg har lyst på flere barn, så jeg kan ikke operere meg trangere, og jeg har ikek noe problemer med å knipe av strålen når jeg tisser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192754-for-v%C3%A5t-eller-for-vid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...