Gjest Par fra Oslo Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Prøver igjen med denne, nå med komma på plass. Vi trenger sårt tips fra noen som vet om steder i verden hvor man kan gifte seg(offisiell vielse), og drømmen er en kritthvit sandstrand med et lite, romantisk bryllup. Noen som har egen eller andres erfaring å dele med oss rundt en slik vielse? På forhånd takk 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Slenger meg på Zombiebob - I Lofoten er det masse kritthvite sandstrender faktisk! 0 Siter
amber sun Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Slenger meg på Zombiebob - I Lofoten er det masse kritthvite sandstrender faktisk! Jæren og Lofoten er ikke det samme da, Lillemus. ;-p 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Må det være i Norge? Hvis ikke kan du jo sjekke Sandals Inn, Jamaica. Fantastisk fin vielse på en fantastisk hvit strand! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jæren og Lofoten er ikke det samme da, Lillemus. ;-p Vet det da - men vi er jo i samme land! ;o) 0 Siter
bb71 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Slenger meg på Zombiebob - I Lofoten er det masse kritthvite sandstrender faktisk! Jæren i lofoten???? Kartet frem unge pike! 0 Siter
amber sun Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Vet det da - men vi er jo i samme land! ;o) Nå må du svare på tråden under, Lillemus! :-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jæren i lofoten???? Kartet frem unge pike! Det var ikke det jeg mente!!!! *Frust* Både Jæren og Lofoten er i Norge, det var poenget mitt - ikke på en sydhavsøy, men vakre hvite sandstrender alikevel. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Nå må du svare på tråden under, Lillemus! :-D Hvilken tråd? Hundetråden? 0 Siter
Velouria Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Den hviteste sanden i verden (etter sigende) finner du i White Sands, Sør i New Mexico. Men det er ikke noe hav der, siden det i ørknen Men det er mange fine steder å gifte seg i New Mexico allikevel. 0 Siter
Velouria Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Den hviteste sanden i verden (etter sigende) finner du i White Sands, Sør i New Mexico. Men det er ikke noe hav der, siden det i ørknen Men det er mange fine steder å gifte seg i New Mexico allikevel. Her er en link, by the way.. http://www.americansouthwest.net/new_mexico/white_sands/whitegrass_l.html 0 Siter
Goliath Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Reis til Florida. Da har du et par alternativer. Kontakt den norske sjømannskirken i Miami. Da kan dere f.eks bli lovlig viet av prsten fra sjømannskirken ombord på et cruise skip på havnen der rett før avgang. (Sjømannskirken ligger rett ved siden av der båtene legger til). Så kan dere ta nok en vielsesseremoni på stranden på en av øyene dere kommer til. Tror desverre ikke at den vielsen (på stranden) vil være offisielt gyldig i Norge, derfor den første vielsen om bord. Men det kan dere sjekke nærmere ut med den norske sjømannspresten. Var på cruise der i fjor, og da var det et amerikansk par vi delte middagsbord sammen med som giftet seg på standen i St. Thomas. Det ble visstnok meget vellykket, men som sagt er jeg ikke sikker på om det vil være en offisielt gyldig vielse i Norge. Det fine med å gjøre det på den måten er jo at bryllupsturen da allerede er påbegynt. Så er det bare å fortsette cruiset og eventuelt ta en uke eller to rundt om i Florida med bil etterpå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.