Gå til innhold

GU: skifte fastlege?

Anbefalte innlegg

Gjest brunette brunettere
Skrevet

Er det normalt å få tanker om å skifte fastlege etter at en har vært på GU hos han? Var ikke vanlig GU en gang, bare ba han sjekke noe...

Nå syns jeg det er pinlig, selv om han er rågrei og alt, men er pinlig for meg, at han har sett underlivet mitt.

Lyst å skifte nå. Er jeg unormal?

Jente,23

Skrevet

Han tenker nok like lite på underlivet ditt i ettertid enn han tenker på øregangene dine :)

Skrevet

Han tenker nok like lite på underlivet ditt i ettertid enn han tenker på øregangene dine :)

vel han spurte etterpå om jeg var voldtektsoffer da!

og jeg var nesten jomfru (sex et par ganger bare, høyst frivillig)

så jeg ser vel rimelig herpa ut inni der

Skrevet

Øh? Det var da et underlig spørsmål å komme med om det var tatt rett ut fra løse luften!?

Skjønner at du lurer på å bytte lege...

Skrevet

Øh? Det var da et underlig spørsmål å komme med om det var tatt rett ut fra løse luften!?

Skjønner at du lurer på å bytte lege...

ja, saken var at det jeg ville han skulle sjekke var om jeg hadde jomfruhinne, siden gutten hadde så stort problem med å få den inni meg... men det var ikke noe problem det han kom med fingra sine.

Så nå føler jeg det hele er rimelig pinlig..

Føler jeg har ødelagt det nå, han er så egentlig så grei også... Men vil begynne "på nytt" angående gu og sånt...

Skrevet

"rimelig herpa ut der"!! hallo... hvorfor tror du han er lege? les flisa sitt svar så tror jeg du har det.. om du skal skifte lege hver gang du har en GU blir det mange etterhvert...

ikke bekymre deg, om du liker legen din bør du fortsette..

Skrevet

Kanskje han spurte fordi du virket veldig flau/redd/utilpass? Også ville han vise at han "så" det, og gi deg en luke til å si noe om det, som du kanskje ville ha sagt, men som du ikke turte, hvis du var utsatt for noe sånn?!

Tror du bør gi han kredit for det spørsmålet! ;-)

hjertebarnet
Skrevet

Hvis det er rimelig greit å skifte fastlege der du bor (flere tilgjengelig leger) så kan du jo bare gjøre det.

Neste gang du trenger GU så spør du om å få henvisning til gynekolog. Bare si at du foretrekker å få GU gjort hos en annen lege enn fastlegen, de fleste fastleger skjønner det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...