Lillemus Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Hjelp! Her sitter jeg og aner fred og ingen fare og så dukker det plutselig opp en puls-lignende lyd i høyttalerne til pc'n min! Har den våknet til liv eller hva i huleste er dette??? Ekkelt er det i alle fall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Helt vanlig. Det er hjertet åff kårs. PC'ns hjerte?! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Vi pleier å ha prating i våre høytalere. Det er så svakt at man ikke kan høre hva de sier, men prating er det. Ekkelt ja. 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Kanskje det er Dol-trollet!!!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 PC'ns hjerte?! Det var tøys da. Men det er vanlig. Bare slå av lyden når du ikke bruker høyttalerne. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Helt vanlig. Det er hjertet åff kårs. uææææh eg har visst fått infeksjon på maskinen min :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.