Gjest lurer jeg veldig på! Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Har lest litt rundt på ulike forumer og det virker velig som mange kjenner hverandre fra før? stemmer det eller? 0 Siter
sheba Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 ikke alle men endel gjør etter treff som jeg har forstått, men det er vel bra det vel?? synes ihvertfall jeg:-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg kjenner ingen fra før av =) 0 Siter
Gjest lurer jeg veldig på! Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 ikke alle men endel gjør etter treff som jeg har forstått, men det er vel bra det vel?? synes ihvertfall jeg:-) jo da bra det =) ble bare litt nyskjerrig på om og hvordan folk kjente hverandre.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Av de som er aktive her for tiden kjenner jeg så godt som ingen. Men jeg snakker med en håndfull dolere på msn i ny og ne. 0 Siter
sheba Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 jo da bra det =) ble bare litt nyskjerrig på om og hvordan folk kjente hverandre.. mange gjør det som sagt, uten at jeg vet mer om det, men morsomt synes jeg det er og de er alltid åpne for nye her... for det meste da :-) 0 Siter
Gjest samkver Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 ikke alle men endel gjør etter treff som jeg har forstått, men det er vel bra det vel?? synes ihvertfall jeg:-) Mener du at det er treff hvor alle dolere treffes...........eller at noen treffes her og der? 0 Siter
Gjest samkver Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Av de som er aktive her for tiden kjenner jeg så godt som ingen. Men jeg snakker med en håndfull dolere på msn i ny og ne. Har du truffet noen i RL? 0 Siter
Gjest samkver Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 mange gjør det som sagt, uten at jeg vet mer om det, men morsomt synes jeg det er og de er alltid åpne for nye her... for det meste da :-) Det kan virke litt som prateklubb som ikke er så lett å bli kjent med. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Har du truffet noen i RL? Mange, men knapt noen av dem som er aktive her for tiden. 0 Siter
sheba Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Mener du at det er treff hvor alle dolere treffes...........eller at noen treffes her og der? ja de treffes på "dol treff"! har ikke vært der selv, men de har det visst kjempemorsomt:-) flotte folk er det iallfall:-) 0 Siter
Gjest Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg kjenner i hvert fall ingen her i RL... (som jeg _vet_ i hvert fall). 0 Siter
sheba Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Det kan virke litt som prateklubb som ikke er så lett å bli kjent med. hæh? de er lette synes jeg iallfall, tar imot alle her... 0 Siter
Gemini Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Mange, men knapt noen av dem som er aktive her for tiden. Slutt å ljuge nå dah... :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 ja de treffes på "dol treff"! har ikke vært der selv, men de har det visst kjempemorsomt:-) flotte folk er det iallfall:-) Var mer dol-treff i de gode gamle dager... hehe I alle fall av den størrelsen (inntil nærmere 50 stk på det største). Nå går det mer på småtreff som folk avtaler på msn eller ranglere. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Slutt å ljuge nå dah... :-) Jeg lyver ikke. De eneste som jeg kan komme på i farta (av de som er aktive her for tiden) er du, MsSophie (men hun var så opptatt med å sjekke opp andre gutter at hun knapt enset meg), samt Åsemor - som enset meg. 0 Siter
Gjest samkver Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 hæh? de er lette synes jeg iallfall, tar imot alle her... Jeg mente at noen ganger kan det virke lukket, ikke at de ikke tar imot alle. 0 Siter
Gjest samkver Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg lyver ikke. De eneste som jeg kan komme på i farta (av de som er aktive her for tiden) er du, MsSophie (men hun var så opptatt med å sjekke opp andre gutter at hun knapt enset meg), samt Åsemor - som enset meg. Bruker du dol som sjekkested? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Bruker du dol som sjekkested? Nei, men jeg har vært på noen treff. 0 Siter
sheba Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg mente at noen ganger kan det virke lukket, ikke at de ikke tar imot alle. ikke føl det sånn, klart de snakker mer de som er "kjent".. men jeg har erfart at de er åpne:-) selv om jeg ikke er her veldig mye.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.