Gå til innhold

Kjenner alle hverandre her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg veldig på!
Skrevet

Har lest litt rundt på ulike forumer og det virker velig som mange kjenner hverandre fra før? stemmer det eller?

Skrevet

ikke alle men endel gjør etter treff som jeg har forstått, men det er vel bra det vel??

synes ihvertfall jeg:-)

Gjest lurer jeg veldig på!
Skrevet

ikke alle men endel gjør etter treff som jeg har forstått, men det er vel bra det vel??

jo da bra det =) ble bare litt nyskjerrig på om og hvordan folk kjente hverandre..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Av de som er aktive her for tiden kjenner jeg så godt som ingen.

Men jeg snakker med en håndfull dolere på msn i ny og ne.

Skrevet

jo da bra det =) ble bare litt nyskjerrig på om og hvordan folk kjente hverandre..

mange gjør det som sagt, uten at jeg vet mer om det, men morsomt synes jeg det er og de er alltid åpne for nye her... for det meste da

:-)

Gjest samkver
Skrevet

Mener du at det er treff hvor alle dolere treffes...........eller at noen treffes her og der?

Gjest samkver
Skrevet

Av de som er aktive her for tiden kjenner jeg så godt som ingen.

Men jeg snakker med en håndfull dolere på msn i ny og ne.

Har du truffet noen i RL?

Gjest samkver
Skrevet

mange gjør det som sagt, uten at jeg vet mer om det, men morsomt synes jeg det er og de er alltid åpne for nye her... for det meste da

:-)

Det kan virke litt som prateklubb som ikke er så lett å bli kjent med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du truffet noen i RL?

Mange, men knapt noen av dem som er aktive her for tiden.

Skrevet

Mener du at det er treff hvor alle dolere treffes...........eller at noen treffes her og der?

ja de treffes på "dol treff"! har ikke vært der selv, men de har det visst kjempemorsomt:-)

flotte folk er det iallfall:-)

Skrevet

Jeg kjenner i hvert fall ingen her i RL... (som jeg _vet_ i hvert fall).

Skrevet

Det kan virke litt som prateklubb som ikke er så lett å bli kjent med.

hæh? de er lette synes jeg iallfall, tar imot alle her...

Skrevet

Mange, men knapt noen av dem som er aktive her for tiden.

Slutt å ljuge nå dah... :-)

Skrevet

ja de treffes på "dol treff"! har ikke vært der selv, men de har det visst kjempemorsomt:-)

flotte folk er det iallfall:-)

Var mer dol-treff i de gode gamle dager... hehe

I alle fall av den størrelsen (inntil nærmere 50 stk på det største). Nå går det mer på småtreff som folk avtaler på msn eller ranglere.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Slutt å ljuge nå dah... :-)

Jeg lyver ikke. :)

De eneste som jeg kan komme på i farta (av de som er aktive her for tiden) er du, MsSophie (men hun var så opptatt med å sjekke opp andre gutter at hun knapt enset meg), samt Åsemor - som enset meg.

Gjest samkver
Skrevet

hæh? de er lette synes jeg iallfall, tar imot alle her...

Jeg mente at noen ganger kan det virke lukket, ikke at de ikke tar imot alle.

Gjest samkver
Skrevet

Jeg lyver ikke. :)

De eneste som jeg kan komme på i farta (av de som er aktive her for tiden) er du, MsSophie (men hun var så opptatt med å sjekke opp andre gutter at hun knapt enset meg), samt Åsemor - som enset meg.

Bruker du dol som sjekkested?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bruker du dol som sjekkested?

Nei, men jeg har vært på noen treff.

Skrevet

Jeg mente at noen ganger kan det virke lukket, ikke at de ikke tar imot alle.

ikke føl det sånn, klart de snakker mer de som er "kjent".. men jeg har erfart at de er åpne:-) selv om jeg ikke er her veldig mye..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...