Gå til innhold

Kjenner alle hverandre her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ikke noen fra før, men har blitt kjent med folk her inne.

Noen av dem har jeg snakket med på msn, men ellers er det bare her fra dol jeg "kjenner" dem.

Og så har jeg truffet noen, og skal treffe noen, i RL også :-D

Skrevet

Av de som er aktive her for tiden kjenner jeg så godt som ingen.

Men jeg snakker med en håndfull dolere på msn i ny og ne.

Bare jeg er jo mer enn en håndfull...:)

Skrevet

Bruker du dol som sjekkested?

Det er her inne han får sjekket triksene sine :)

Skrevet

Jeg lyver ikke. :)

De eneste som jeg kan komme på i farta (av de som er aktive her for tiden) er du, MsSophie (men hun var så opptatt med å sjekke opp andre gutter at hun knapt enset meg), samt Åsemor - som enset meg.

Himmel som du lyver småen, det var jaggu ikke meg som hadde tunga mi langt nede i halsen på en annen Doler den kvelden gitt!

Skrevet

Himmel som du lyver småen, det var jaggu ikke meg som hadde tunga mi langt nede i halsen på en annen Doler den kvelden gitt!

*knegg*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har da aldri løyet på dol! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kjenner ikke noen fra før, men har blitt kjent med folk her inne.

Noen av dem har jeg snakket med på msn, men ellers er det bare her fra dol jeg "kjenner" dem.

Og så har jeg truffet noen, og skal treffe noen, i RL også :-D

Jeg gleder meg masse til neste gang!

(Måtte bare si det, enda en gang ;)

Skrevet

Jeg kjenner ingen - tror jeg? *S*

Men du vet, når vi skriver her, så synes iallefall jeg at jeg "kjenner" folk litt. Bare tull, naturligvis, men jeg synes det er koselig!

Skrevet

Jeg gleder meg masse til neste gang!

(Måtte bare si det, enda en gang ;)

Jeg også!! :-D

(Måtte bare si det jeg også, hehe)

:)

hare1365380455
Skrevet

Jeg også!! :-D

(Måtte bare si det jeg også, hehe)

:)

Og jeg!:)

Skrevet

Jeg kjenner et par stykker som er her naa utenfor skjermen. Tidligere var det flere, men jeg tror ikke de er her lenger.

hare1365380455
Skrevet

*high five* :-D

*high five tilbake!*

Skrevet

Kjenner vel egentlig ingen av dem som er her til vanlig, men har truffet et par av dem på tidligere års diverse småtreff.

Men de fleste av de folka som var aktive på den tiden, er mindre aktive eller borte nå.

Skrevet

Jeg kjenner ingen her, og svarer litt her og der etter humør og tema. Jeg tror de fleste her på DOL er som meg, halvanonyme og innom i ny og ne. Og så er det selvsagt endel travere som alle "kjenner", som kjenner hverandre og som svarer på det meste til hverandre og andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...