amber sun Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Kjenner ikke noen fra før, men har blitt kjent med folk her inne. Noen av dem har jeg snakket med på msn, men ellers er det bare her fra dol jeg "kjenner" dem. Og så har jeg truffet noen, og skal treffe noen, i RL også :-D 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Kanksje ikke "fra før" - men mer sånn etterhvert 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Av de som er aktive her for tiden kjenner jeg så godt som ingen. Men jeg snakker med en håndfull dolere på msn i ny og ne. Bare jeg er jo mer enn en håndfull... 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Bruker du dol som sjekkested? Det er her inne han får sjekket triksene sine 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg lyver ikke. De eneste som jeg kan komme på i farta (av de som er aktive her for tiden) er du, MsSophie (men hun var så opptatt med å sjekke opp andre gutter at hun knapt enset meg), samt Åsemor - som enset meg. Himmel som du lyver småen, det var jaggu ikke meg som hadde tunga mi langt nede i halsen på en annen Doler den kvelden gitt! 0 Siter
favn Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Himmel som du lyver småen, det var jaggu ikke meg som hadde tunga mi langt nede i halsen på en annen Doler den kvelden gitt! *knegg* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Himmel som du lyver småen, det var jaggu ikke meg som hadde tunga mi langt nede i halsen på en annen Doler den kvelden gitt! Jeg har da aldri løyet på dol! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Kjenner ikke noen fra før, men har blitt kjent med folk her inne. Noen av dem har jeg snakket med på msn, men ellers er det bare her fra dol jeg "kjenner" dem. Og så har jeg truffet noen, og skal treffe noen, i RL også :-D Jeg gleder meg masse til neste gang! (Måtte bare si det, enda en gang 0 Siter
org Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg kjenner ingen - tror jeg? *S* Men du vet, når vi skriver her, så synes iallefall jeg at jeg "kjenner" folk litt. Bare tull, naturligvis, men jeg synes det er koselig! 0 Siter
amber sun Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg gleder meg masse til neste gang! (Måtte bare si det, enda en gang Jeg også!! :-D (Måtte bare si det jeg også, hehe) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg også!! :-D (Måtte bare si det jeg også, hehe) Og jeg! 0 Siter
Line Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg kjenner et par stykker som er her naa utenfor skjermen. Tidligere var det flere, men jeg tror ikke de er her lenger. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 *high five* :-D *high five tilbake!* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Kjenner vel egentlig ingen av dem som er her til vanlig, men har truffet et par av dem på tidligere års diverse småtreff. Men de fleste av de folka som var aktive på den tiden, er mindre aktive eller borte nå. 0 Siter
Maggi Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg kjenner ingen her, og svarer litt her og der etter humør og tema. Jeg tror de fleste her på DOL er som meg, halvanonyme og innom i ny og ne. Og så er det selvsagt endel travere som alle "kjenner", som kjenner hverandre og som svarer på det meste til hverandre og andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.