Gjest samkver Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Tanken på at det kommer en sosialistisk regjering skremmer meg. Hvis rentene øker mye så risikerer jeg å miste leiligheten, og det tror jeg skjer hvis radarparet Ap/Sv kommer til å styre. 0 Siter
Reg@l Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Det er bare en måte å unngå dem på, vi får bruke vettet når vi går til stemmelokalet ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg kommer aldri igjen til å stemme et parti som kan gi Kjell Magne en ny periode som statsminister, og aldri i livet FRP. Altså er AP og SV alternativene. 0 Siter
Reg@l Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg kommer aldri igjen til å stemme et parti som kan gi Kjell Magne en ny periode som statsminister, og aldri i livet FRP. Altså er AP og SV alternativene. Rolig nå sailorboy! Det finnes andre partier enn sosialister og FRP 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Rolig nå sailorboy! Det finnes andre partier enn sosialister og FRP Som ikke støtter den nåværende regjering, er fyllt opp med gammelnazister og andre luguberheter (Demokratene), samt ekstreme venstrepartier, kystpartier og den slags galskap? 0 Siter
Reg@l Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Som ikke støtter den nåværende regjering, er fyllt opp med gammelnazister og andre luguberheter (Demokratene), samt ekstreme venstrepartier, kystpartier og den slags galskap? Vel... Jeg kommer til å stemme på Høyre denne gangen også, synes de har gjort en grei jobb sammelignet med hva AP har klart tidligere. Men KRF kan jeg godt klare meg uten. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Som ikke støtter den nåværende regjering, er fyllt opp med gammelnazister og andre luguberheter (Demokratene), samt ekstreme venstrepartier, kystpartier og den slags galskap? Demokratene!! *brekker meg* Som jeg bruker å si: Demokratene er som en slags "recycle bin" for utdaterte politikere. *grøss* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Demokratene!! *brekker meg* Som jeg bruker å si: Demokratene er som en slags "recycle bin" for utdaterte politikere. *grøss* Ja, de stiller med en flott gjeng! http://www.agderavisen.com/index.php?vis=art&id=6646 0 Siter
Prozak Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg ser på alternativet - en kristen regjering, som et lite hakk værre. Derfor kommer jeg sannsynligvis til å stemme på rød-grønn regjering, selv om jeg ikke liker det. Det blir å velge mellom to onder. Hvis ikke noen av de fanatiske jævlene som sitter rundt omkring nå blir fjernet, så er jeg ferdig med dette landet for minst fire år frem i tid. "................................." 0 Siter
Gjest semuinekr Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Nuvel. Vi ser jo hva som skjer i Skien om dagen. Norsk skog vil legge ned en lønnsom papirfabrikk fordi det vil være enda mer lønnsomt for dem å flytte produksjonen ut av landet. 360 arbeidere skal sies opp, i tillegg til andre "bivirkninger" i forhold til skogeiere, natur og miljø, lokalsamfunn, mm. Dette er en villet høyrepolitikk. Marked og etterspørsel. Bare det lønner seg er alt i orden. Spør du meg har lønnsomhet med mye mer enn økonomi å gjøre. Takke meg til statlig styring, som kan ha litt videre perspektiver, og som kan ta sammfunnsansvar. Sneversynt er den som kun måler lønnsomhet i penger. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ja, de stiller med en flott gjeng! http://www.agderavisen.com/index.php?vis=art&id=6646 Trøste og bære! 0 Siter
Gyda Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Få Bondesvik, Valggjær og Høypåbråten langt unna taburetter. Jeg kommer helt klart til å stemme rød-grønt! 0 Siter
favn Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ja, de stiller med en flott gjeng! http://www.agderavisen.com/index.php?vis=art&id=6646 Jesus Maria... 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Nuvel. Vi ser jo hva som skjer i Skien om dagen. Norsk skog vil legge ned en lønnsom papirfabrikk fordi det vil være enda mer lønnsomt for dem å flytte produksjonen ut av landet. 360 arbeidere skal sies opp, i tillegg til andre "bivirkninger" i forhold til skogeiere, natur og miljø, lokalsamfunn, mm. Dette er en villet høyrepolitikk. Marked og etterspørsel. Bare det lønner seg er alt i orden. Spør du meg har lønnsomhet med mye mer enn økonomi å gjøre. Takke meg til statlig styring, som kan ha litt videre perspektiver, og som kan ta sammfunnsansvar. Sneversynt er den som kun måler lønnsomhet i penger. ...og da stemmer du på: ?? 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Men kanskje du har kjøpt for dyr leilighet? Hvis partiskifte kan hive deg ut, mener jeg. Ikke for å være frekk eller ekkel, men jeg prøver å stemme etter hva jeg tror er best for et samfunn som jeg skulle ønske vi hadde. Ikke at det fins noen bra alternativer, men det fins iallfall en rekke uaktuelle partier. 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ja, de stiller med en flott gjeng! http://www.agderavisen.com/index.php?vis=art&id=6646 Skrekk og gru hva som fins rundt i dette landet! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ja, de stiller med en flott gjeng! http://www.agderavisen.com/index.php?vis=art&id=6646 Milde himmel! 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 ...og da stemmer du på: ?? RV sikkert eller NKP:-) 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg kommer aldri igjen til å stemme et parti som kan gi Kjell Magne en ny periode som statsminister, og aldri i livet FRP. Altså er AP og SV alternativene. det var for jævlig til årsak. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Milde himmel! Jævlig bra. 4 svar og følgende: "Milde himmel!" "Skrekk og gru!" "Jesu Maria!" og "Trøste og bære!" Får håpe dere er representative for nordmenn flest, for jeg frykter at idiotene vil sanke en del stemmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.