Gå til innhold

Valg til høsten

Anbefalte innlegg

Gjest samkver
Skrevet

Tanken på at det kommer en sosialistisk regjering skremmer meg. Hvis rentene øker mye så risikerer jeg å miste leiligheten, og det tror jeg skjer hvis radarparet Ap/Sv kommer til å styre.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

22

• flisa

20

• gripp

8

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er bare en måte å unngå dem på, vi får bruke vettet når vi går til stemmelokalet ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kommer aldri igjen til å stemme et parti som kan gi Kjell Magne en ny periode som statsminister, og aldri i livet FRP.

Altså er AP og SV alternativene.

Skrevet

Jeg kommer aldri igjen til å stemme et parti som kan gi Kjell Magne en ny periode som statsminister, og aldri i livet FRP.

Rolig nå sailorboy!

Det finnes andre partier enn sosialister og FRP

ShitDiddelyDo
Skrevet

Rolig nå sailorboy!

Det finnes andre partier enn sosialister og FRP

Som ikke støtter den nåværende regjering, er fyllt opp med gammelnazister og andre luguberheter (Demokratene), samt ekstreme venstrepartier, kystpartier og den slags galskap?

Skrevet

Som ikke støtter den nåværende regjering, er fyllt opp med gammelnazister og andre luguberheter (Demokratene), samt ekstreme venstrepartier, kystpartier og den slags galskap?

Vel...

Jeg kommer til å stemme på Høyre denne gangen også, synes de har gjort en grei jobb sammelignet med hva AP har klart tidligere. Men KRF kan jeg godt klare meg uten.

Skrevet

Demokratene!!

*brekker meg*

Som jeg bruker å si:

Demokratene er som en slags "recycle bin" for utdaterte politikere.

*grøss*

Skrevet

Jeg ser på alternativet - en kristen regjering, som et lite hakk værre. Derfor kommer jeg sannsynligvis til å stemme på rød-grønn regjering, selv om jeg ikke liker det. Det blir å velge mellom to onder. Hvis ikke noen av de fanatiske jævlene som sitter rundt omkring nå blir fjernet, så er jeg ferdig med dette landet for minst fire år frem i tid.

"................................."

Gjest semuinekr
Skrevet

Nuvel. Vi ser jo hva som skjer i Skien om dagen. Norsk skog vil legge ned en lønnsom papirfabrikk fordi det vil være enda mer lønnsomt for dem å flytte produksjonen ut av landet. 360 arbeidere skal sies opp, i tillegg til andre "bivirkninger" i forhold til skogeiere, natur og miljø, lokalsamfunn, mm. Dette er en villet høyrepolitikk. Marked og etterspørsel. Bare det lønner seg er alt i orden.

Spør du meg har lønnsomhet med mye mer enn økonomi å gjøre. Takke meg til statlig styring, som kan ha litt videre perspektiver, og som kan ta sammfunnsansvar.

Sneversynt er den som kun måler lønnsomhet i penger.

Skrevet

Få Bondesvik, Valggjær og Høypåbråten langt unna taburetter.

Jeg kommer helt klart til å stemme rød-grønt!

Gjest Moliza
Skrevet

Nuvel. Vi ser jo hva som skjer i Skien om dagen. Norsk skog vil legge ned en lønnsom papirfabrikk fordi det vil være enda mer lønnsomt for dem å flytte produksjonen ut av landet. 360 arbeidere skal sies opp, i tillegg til andre "bivirkninger" i forhold til skogeiere, natur og miljø, lokalsamfunn, mm. Dette er en villet høyrepolitikk. Marked og etterspørsel. Bare det lønner seg er alt i orden.

Spør du meg har lønnsomhet med mye mer enn økonomi å gjøre. Takke meg til statlig styring, som kan ha litt videre perspektiver, og som kan ta sammfunnsansvar.

Sneversynt er den som kun måler lønnsomhet i penger.

...og da stemmer du på: ??

Gjest Moliza
Skrevet

Men kanskje du har kjøpt for dyr leilighet? Hvis partiskifte kan hive deg ut, mener jeg. Ikke for å være frekk eller ekkel, men jeg prøver å stemme etter hva jeg tror er best for et samfunn som jeg skulle ønske vi hadde.

Ikke at det fins noen bra alternativer, men det fins iallfall en rekke uaktuelle partier.

Skrevet

...og da stemmer du på: ??

RV sikkert eller NKP:-)

Skrevet

det var for jævlig til årsak.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Milde himmel!

Jævlig bra.

4 svar og følgende:

"Milde himmel!"

"Skrekk og gru!"

"Jesu Maria!"

og

"Trøste og bære!"

Får håpe dere er representative for nordmenn flest, for jeg frykter at idiotene vil sanke en del stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...