Prozak Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hvilken eventyrbok? Hvilken eventyrbok er det svina i KrF bruker som maktmiddel...? "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Og jeg stemmer Venstre men ønsker selvsagt KrF ut av regjering - men ikke så mye at jeg vil bli rød! "Og jeg stemmer Venstre men ønsker selvsagt KrF ut av regjering - men ikke så mye at jeg vil bli rød!" Det er der vi er forskjellige, du og jeg. Vi er ganske enige, men jeg er villig til å gå betraktelig lengre enn deg for å fjerne den jævelskapen. "..................................." 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jaa, stem borgerlig fordi DU mister leiligheten (altså har lånt over evne). Drit i fellesskapet, de gamle, de syke, skolene osv. Bare DU har det bra? å herregud...! 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 "Vi i Venstre gjør Høyre litt mer sosiale og Krf'erne litt mer liberale må du huske på :-)" Hvis dere skyter hele gjengen i KrF og utraderer partiet fra eksistensen for evig fremtid, så har dere min stemme :-) "....................................." *lader hagla* :-) 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hvilken eventyrbok er det svina i KrF bruker som maktmiddel...? "...................................." Å den -pøh. 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 "Og jeg stemmer Venstre men ønsker selvsagt KrF ut av regjering - men ikke så mye at jeg vil bli rød!" Det er der vi er forskjellige, du og jeg. Vi er ganske enige, men jeg er villig til å gå betraktelig lengre enn deg for å fjerne den jævelskapen. "..................................." Du går ikke langt du FEIGER ut! 0 Siter
Prozak Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Du går ikke langt du FEIGER ut! "Du går ikke langt du FEIGER ut!" Nei, det er nettopp det jeg ikke gjør. For en som ikke er sosialist, så er det alt annet enn å feige ut å stemme sosialistisk for å gjøre en innsats for å fjerne et helvete fra regjeringen. Venstre er 100% avhengig av å bli tatt inn i et samarbeid med bl.a KrF for å komme i regjering. AP klarer det sannsynligvis selv, sammen med (*sukk*) SV. ".................................." 0 Siter
Osiris Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Landet går som aldri før, nordmenn har aldri hatt det bedre. Og likevel klager noen å vil bytte regjering. Nei behold det vi har. Mange har aldri hatt det så jævlig noen gang før, og det har lale regjeringspartiene vært med på. Både Høyre, Krf og Venstre. 0 Siter
Gjest Ikke krf-velgert Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 "Du går ikke langt du FEIGER ut!" Nei, det er nettopp det jeg ikke gjør. For en som ikke er sosialist, så er det alt annet enn å feige ut å stemme sosialistisk for å gjøre en innsats for å fjerne et helvete fra regjeringen. Venstre er 100% avhengig av å bli tatt inn i et samarbeid med bl.a KrF for å komme i regjering. AP klarer det sannsynligvis selv, sammen med (*sukk*) SV. ".................................." Skulle nesten tro KRF styrte regjeringen alene slik du holder på. KRF er ikke noe verre enn de andre partiene og KRF er i et virkelig mindretall i regjeringa. Det er i prinsippet høyre som bestemmer det meste. Det virker ikke som du har noe som helst peiling på politikk. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Skulle nesten tro KRF styrte regjeringen alene slik du holder på. KRF er ikke noe verre enn de andre partiene og KRF er i et virkelig mindretall i regjeringa. Det er i prinsippet høyre som bestemmer det meste. Det virker ikke som du har noe som helst peiling på politikk. trur ikkje den der var til meg? 0 Siter
den opprinnelige m&m Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 90% av rentenivået bestemmes av helt andre ting enn hvem som sitter i rgjeringsbygget. Det er oljepris og internasjonale forhold som hverken den ene eller den andre kan styre herfra. Sist Bondevik var i regjering hadde vi rekordhøye renter. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Skulle nesten tro KRF styrte regjeringen alene slik du holder på. KRF er ikke noe verre enn de andre partiene og KRF er i et virkelig mindretall i regjeringa. Det er i prinsippet høyre som bestemmer det meste. Det virker ikke som du har noe som helst peiling på politikk. Snakker du med feil ende, eller er du så dum? Hvis ikke, så kutt ut å svare når du ikke skjønner hva jeg snakker om. Jo - KrF er værre enn "de andre" partiene. Det er et religiøst, halvfundamentalistisk parti. At et slikt parti i det hele tatt har lov til å stille til stortgingsvalg er ikke veldig langt fra å være direkte grunnlovsstridig. ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 trur ikkje den der var til meg? Den ble heller ikke skrevet til deg :-) "...................................." 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 "Du går ikke langt du FEIGER ut!" Nei, det er nettopp det jeg ikke gjør. For en som ikke er sosialist, så er det alt annet enn å feige ut å stemme sosialistisk for å gjøre en innsats for å fjerne et helvete fra regjeringen. Venstre er 100% avhengig av å bli tatt inn i et samarbeid med bl.a KrF for å komme i regjering. AP klarer det sannsynligvis selv, sammen med (*sukk*) SV. ".................................." Hvis du ikke går lenger enn til Jensemann så skal jeg la nåde gå for rett! hehe 0 Siter
Gjest ikke krf velger Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Snakker du med feil ende, eller er du så dum? Hvis ikke, så kutt ut å svare når du ikke skjønner hva jeg snakker om. Jo - KrF er værre enn "de andre" partiene. Det er et religiøst, halvfundamentalistisk parti. At et slikt parti i det hele tatt har lov til å stille til stortgingsvalg er ikke veldig langt fra å være direkte grunnlovsstridig. ".................................." Huff du høres ikke god ut. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Huff du høres ikke god ut. Du har ikke noe komme med, skjønner jeg? :-) Like greit at du holder kjeft, da. "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hvis du ikke går lenger enn til Jensemann så skal jeg la nåde gå for rett! hehe Som sagt: Jeg er ikke sosialist. "................................." 0 Siter
gripp Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Snakker du med feil ende, eller er du så dum? Hvis ikke, så kutt ut å svare når du ikke skjønner hva jeg snakker om. Jo - KrF er værre enn "de andre" partiene. Det er et religiøst, halvfundamentalistisk parti. At et slikt parti i det hele tatt har lov til å stille til stortgingsvalg er ikke veldig langt fra å være direkte grunnlovsstridig. ".................................." Nå surrer du fælt, prozzie. Å kalle KrF halvfundamentalistisk har du neppe dekning for. De har gjennom praktisk politikk vist at de er ganske så pragmatisk når det kommer til realiteter. Retorikken hos enkelte KrF'ere kan nok oppfattes som ganske strengt religiøs, men pussigheter kommer jo fra de fleste partier. Aner jeg også en antydning om at partiet burde vært forbudt? Er du en slik som gjerne vil forby andres meninger? Husk dertil på grunnloven; "Den evangelisk-lutherske Religion forbliver Statens offentlige Religion." Så et forbud må du nok vente litt på. 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Som sagt: Jeg er ikke sosialist. "................................." Det gleder meg 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Nå surrer du fælt, prozzie. Å kalle KrF halvfundamentalistisk har du neppe dekning for. De har gjennom praktisk politikk vist at de er ganske så pragmatisk når det kommer til realiteter. Retorikken hos enkelte KrF'ere kan nok oppfattes som ganske strengt religiøs, men pussigheter kommer jo fra de fleste partier. Aner jeg også en antydning om at partiet burde vært forbudt? Er du en slik som gjerne vil forby andres meninger? Husk dertil på grunnloven; "Den evangelisk-lutherske Religion forbliver Statens offentlige Religion." Så et forbud må du nok vente litt på. "Husk dertil på grunnloven; "Den evangelisk-lutherske Religion forbliver Statens offentlige Religion." ...samtidig som grunnloven også sier at det skal være religionsfrihet i landet. En statsreligion er i ytterste konsekvens uforenelig med religionsfrihet. Egentlig er grunnloven selvmotsigende. Og ja - jeg skulle gjerne sett at det ikke ble mulig for et religiøst parti å sitte på stortinget. Realistisk? Neppe, men det hindrer meg ikke i å ønske det. Og ja - KrF er fullt av religiøse tullinger. Du kan si hva du vil, men jeg vil ikke ha noe med dem å gjøre. Jeg skulle likt å høre ramaskrikene fra bl.a deg hvis et muslimsk parti kom seg inn på tinget. Jada - islam er mer gammeldags enn kristendommen, men det er en helt uvensentlig detalj når det gjelder prinsipper. Religøst styre er et onde, punktum. Det hjelper ikke at KrF er et "mindre onde" enn Ayatollaene - det er fortsatt noe jeg skulle sett avskaffet. "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.