Gå til innhold

Hva jobber DOL'erne med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at langt på vei de fleste her er velutdannede og i gode jobber, stemmer det?

Hvilken utdanning har du og hva jobber du med nå?

Selv har jeg ikke noe annet enn tranportfag fra VGS og jobb som bussjåfør i Nettbuss å vise til, men er strålende fornøyd med det :-)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• org

3

• MsSophie

3

• Velouria

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har høyskole-utdanning. For tiden er jeg i mammapermisjon.

Gjest samkver
Skrevet

Jeg har universitetsutdanning og jobber for staten.

Skrevet

Jeg har en liten organist-stilling, men skal i gang med en it-utdannelse :)

Skrevet

Er vel et typisk tilfelle av ei som ikke klarte å bestemme seg..

Først gikk jeg sosial og helsefag, deretter mekaniske fag.

Nå jobber jeg i butikk..

Skal vel bestemme meg for en utdannelse en gang i femtiden :o)

Gjest antivold
Skrevet

Jeg jobber på et krisesenter. Har jobbet der i mange år, men har ingen høyskole. Har masse kurs, seminarer og forelesninger som er holdt på høyskoler.Alt er da relatert til vold og psykologi.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Gått på universitet, jobber nå i b.hg =)

Skrevet

Under utdannelse igjen, men vet ikke helt hvor jeg skal gå med de... ender vel opp som engelsklærer, bibliotekar, jordmor, anleggsgartner, kokk (igjen) bartender (atter engang) eller en eller annen form for terapeut ;)

Skrevet

Under utdannelse igjen, men vet ikke helt hvor jeg skal gå med de... ender vel opp som engelsklærer, bibliotekar, jordmor, anleggsgartner, kokk (igjen) bartender (atter engang) eller en eller annen form for terapeut ;)

Allsidig sjel med andre ord :-)

Verre med en stakkars idiot som bokstavelig talt har kjørt seg fast i ett spor.

Skrevet

er utdanna barne og ungdoms arbeidar, men har vaske jobb :-)

Skrevet

Har bare VGS (Handel og kontor), og en sekretærjobb. Skal ikke si jeg er strålende fornøyd, men har ikke hatt overskudd og råd til å gå igang med utdanningen jeg helst ønsker meg. Vil helst jobbe med funksjonshemmede, gjerne som spesialpedagog, med vekt på IT som kommunikasjons-hjelpemiddel.

Skrevet

Allsidig sjel med andre ord :-)

Verre med en stakkars idiot som bokstavelig talt har kjørt seg fast i ett spor.

Det var jo en fin måte å se det på ;)

Mary Poppins
Skrevet

Under utdanning, ender opp som siviløkonom. Planer om å jobbe som aksjemegler.

Skrevet

har bare vidergående til nå, men skal ta videre utdannelse, men akkurat no e eg i mammapermisjon =)

Skrevet

Høyskole og universitetsutdanning, men for tiden hjemme med minstemann.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har gått på høyskole, og jobber i butikk..

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da er du som poteten. Kan brukes til alt:)

Skrevet

Jeg har kjemi teknisk fagskole men jobber med markedsføring - fast ansatt, men jobber også med ulike prosjekter på kveldstid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...