Reg@l Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Har inntrykk av at langt på vei de fleste her er velutdannede og i gode jobber, stemmer det? Hvilken utdanning har du og hva jobber du med nå? Selv har jeg ikke noe annet enn tranportfag fra VGS og jobb som bussjåfør i Nettbuss å vise til, men er strålende fornøyd med det :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg har høyskole-utdanning. For tiden er jeg i mammapermisjon. 0 Siter
Gjest samkver Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg har universitetsutdanning og jobber for staten. 0 Siter
Gjest Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg har en liten organist-stilling, men skal i gang med en it-utdannelse 0 Siter
TrineE Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Er vel et typisk tilfelle av ei som ikke klarte å bestemme seg.. Først gikk jeg sosial og helsefag, deretter mekaniske fag. Nå jobber jeg i butikk.. Skal vel bestemme meg for en utdannelse en gang i femtiden ) 0 Siter
Gjest antivold Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg jobber på et krisesenter. Har jobbet der i mange år, men har ingen høyskole. Har masse kurs, seminarer og forelesninger som er holdt på høyskoler.Alt er da relatert til vold og psykologi. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Gått på universitet, jobber nå i b.hg =) 0 Siter
Velouria Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Under utdannelse igjen, men vet ikke helt hvor jeg skal gå med de... ender vel opp som engelsklærer, bibliotekar, jordmor, anleggsgartner, kokk (igjen) bartender (atter engang) eller en eller annen form for terapeut 0 Siter
Reg@l Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Under utdannelse igjen, men vet ikke helt hvor jeg skal gå med de... ender vel opp som engelsklærer, bibliotekar, jordmor, anleggsgartner, kokk (igjen) bartender (atter engang) eller en eller annen form for terapeut Allsidig sjel med andre ord :-) Verre med en stakkars idiot som bokstavelig talt har kjørt seg fast i ett spor. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 er utdanna barne og ungdoms arbeidar, men har vaske jobb :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Har bare VGS (Handel og kontor), og en sekretærjobb. Skal ikke si jeg er strålende fornøyd, men har ikke hatt overskudd og råd til å gå igang med utdanningen jeg helst ønsker meg. Vil helst jobbe med funksjonshemmede, gjerne som spesialpedagog, med vekt på IT som kommunikasjons-hjelpemiddel. 0 Siter
Velouria Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Allsidig sjel med andre ord :-) Verre med en stakkars idiot som bokstavelig talt har kjørt seg fast i ett spor. Det var jo en fin måte å se det på 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Under utdanning, ender opp som siviløkonom. Planer om å jobbe som aksjemegler. 0 Siter
j83! Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 har bare vidergående til nå, men skal ta videre utdannelse, men akkurat no e eg i mammapermisjon =) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Høyskole og universitetsutdanning, men for tiden hjemme med minstemann. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg har gått på høyskole, og jobber i butikk.. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Under utdannelse igjen, men vet ikke helt hvor jeg skal gå med de... ender vel opp som engelsklærer, bibliotekar, jordmor, anleggsgartner, kokk (igjen) bartender (atter engang) eller en eller annen form for terapeut Da er du som poteten. Kan brukes til alt:) 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg har kjemi teknisk fagskole men jobber med markedsføring - fast ansatt, men jobber også med ulike prosjekter på kveldstid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.