Gå til innhold

Hva jobber DOL'erne med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke utdanning utover vgs. Jobber med administrasjon og økonomi i en ganske stor bistandsorganisasjon og trives kjempegodt. :)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• org

3

• MsSophie

3

• Velouria

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er sivilingeniør, jobber med industrielt rettsvern.

Gjest Persille
Skrevet

Har bare videregående og enkelte kurs & sertifiseringer - men har likevel en relativt god stilling i en stor it-bedrift.

Og så eier/driver jeg barnehage på si :)

fuji1365380447
Skrevet

Har syv-årig universitetsutdannelse, og jobber med HR i det private.

Gjest markedsføring?
Skrevet

Jeg har kjemi teknisk fagskole men jobber med markedsføring - fast ansatt, men jobber også med ulike prosjekter på kveldstid.

Kan du si hva du jobber med innen markedsføring? Det er ikke fordi jeg er så nygjerrig på deg, men tenker på å ta utdanning innen det.. :)

Skrevet

Kan du si hva du jobber med innen markedsføring? Det er ikke fordi jeg er så nygjerrig på deg, men tenker på å ta utdanning innen det.. :)

Alt! :)

Skrevet

Merkantilt ansatt i en statlig etat.

Det hørtes inkligent ut! .)

Skrevet

Ja, de jævla akamedikera skål nå alltid bruke så fine ord.

Skrevet

Ja, de jævla akamedikera skål nå alltid bruke så fine ord.

Skål!

Skrevet

Det var derfor jeg tok den vrien på det...., litt mer fancy enn sekretær, ikke sant...? :-)

Skrevet

Er sykepleier, og har noen vekttall fra Universitet og Høgskole etter det.

Er sykmeldt nå, men når jeg (forhåpentligvis) blir frisk nok til å jobbe igjen, så håper jeg det blir noe der jeg kan bruke utdannelsen min.

Skrevet

Skål!

Er det ikke litt tidlig? Det er ikke det; Jeg hadde absolutt trengt en dram, men det vil være upassende.

Skrevet

Er det ikke litt tidlig? Det er ikke det; Jeg hadde absolutt trengt en dram, men det vil være upassende.

Joa, men du begynte (les eget innlegg) :)

Dessuten drikker jeg beskjedent, selv om ankerdrammene sitter noe tett i sesongen.

Skrevet

Det var derfor jeg tok den vrien på det...., litt mer fancy enn sekretær, ikke sant...? :-)

Veldig bra! *stolt av å kjenne*

Skrevet

Holder på å omdanne meg til sykepleier. Er regnskapssekretær fra før. Mens jeg studerer har jeg en liten helgestilling i kommunal botjeneste.

Gjest Mr.Pusten
Skrevet

Aktivitetsnivået her i den perioden flest mennesker er på jobb tatt i betraktning er det faktisk overraskende at de som er her jobber i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...