mariaflyfly Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Har ikke utdanning utover vgs. Jobber med administrasjon og økonomi i en ganske stor bistandsorganisasjon og trives kjempegodt. 0 Siter
....AV Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Er sivilingeniør, jobber med industrielt rettsvern. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Har bare videregående og enkelte kurs & sertifiseringer - men har likevel en relativt god stilling i en stor it-bedrift. Og så eier/driver jeg barnehage på si 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Har syv-årig universitetsutdannelse, og jobber med HR i det private. 0 Siter
Gjest markedsføring? Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg har kjemi teknisk fagskole men jobber med markedsføring - fast ansatt, men jobber også med ulike prosjekter på kveldstid. Kan du si hva du jobber med innen markedsføring? Det er ikke fordi jeg er så nygjerrig på deg, men tenker på å ta utdanning innen det.. 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Kan du si hva du jobber med innen markedsføring? Det er ikke fordi jeg er så nygjerrig på deg, men tenker på å ta utdanning innen det.. Alt! 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Merkantilt ansatt i en statlig etat. Det hørtes inkligent ut! .) 0 Siter
gripp Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det hørtes inkligent ut! .) Ja, de jævla akamedikera skål nå alltid bruke så fine ord. 0 Siter
favn Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ja, de jævla akamedikera skål nå alltid bruke så fine ord. Skål! 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det hørtes inkligent ut! .) Det var derfor jeg tok den vrien på det...., litt mer fancy enn sekretær, ikke sant...? :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Er sykepleier, og har noen vekttall fra Universitet og Høgskole etter det. Er sykmeldt nå, men når jeg (forhåpentligvis) blir frisk nok til å jobbe igjen, så håper jeg det blir noe der jeg kan bruke utdannelsen min. 0 Siter
gripp Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Skål! Er det ikke litt tidlig? Det er ikke det; Jeg hadde absolutt trengt en dram, men det vil være upassende. 0 Siter
favn Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Er det ikke litt tidlig? Det er ikke det; Jeg hadde absolutt trengt en dram, men det vil være upassende. Joa, men du begynte (les eget innlegg) Dessuten drikker jeg beskjedent, selv om ankerdrammene sitter noe tett i sesongen. 0 Siter
flisa Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det var derfor jeg tok den vrien på det...., litt mer fancy enn sekretær, ikke sant...? :-) Veldig bra! *stolt av å kjenne* 0 Siter
Elbereth Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Holder på å omdanne meg til sykepleier. Er regnskapssekretær fra før. Mens jeg studerer har jeg en liten helgestilling i kommunal botjeneste. 0 Siter
Gjest Mr.Pusten Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Aktivitetsnivået her i den perioden flest mennesker er på jobb tatt i betraktning er det faktisk overraskende at de som er her jobber i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.