Gjest Timari Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Holder på å avslutte en Bachelorgrad i spesialpedagogikk (venter bare på sensur på bacheloroppgaven min i disse tider) ellers så er jeg evig student. Håper å kunne studere videre på master og vil gjerne kombinere spesialpedagogikk med IT 0 Siter
org Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 EDB-Markedsøkonom (hva nå det egentlig er...) og lærerstudent. 0 Siter
org Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Har syv-årig universitetsutdannelse, og jobber med HR i det private. HR? Hva er det? 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 HR? Hva er det? Human resource? altså personale 0 Siter
Gjest ikke norlænning Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Under utdanning, ender opp som siviløkonom. Planer om å jobbe som aksjemegler. Jeg har gått på høgskolen i Bodø, er det der du og går? 0 Siter
org Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Human resource? altså personale Å ja! Takk for oppklaringen. Forøvrig er det andre gangen i kveld at jeg ser feil på nicket ditt. Jeg var overbevist om at du var Mr. Dusten! *S* 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Å ja! Takk for oppklaringen. Forøvrig er det andre gangen i kveld at jeg ser feil på nicket ditt. Jeg var overbevist om at du var Mr. Dusten! *S* nja,det kan jo hende det stemmer 0 Siter
Gjest Leif is Leif Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Human resource? altså personale Personalkontor er ikke fint nok. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg har gått på høgskolen i Bodø, er det der du og går? Jeg går nok ikke der nei 0 Siter
muriel Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeg er student. Sper på studielånet som freelance musiker. 0 Siter
Gjest markedsføring? Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Alt! Er det moro? Driver du med reklame og kampanjer og sånt? Det virker interessant.. 0 Siter
Gjest knumreesi Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hehe, det inntrykket har ikke jeg;-) Jeg er miljøterapeut og deltidsmusiker. 0 Siter
sheba Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Har jobbet som flyvertinne i SAS i mange år, måtte gradvis trappe ned etter teroren i new york pga min datter, utdannet meg innen multimedia og har jobbet som det til nå, begynte på videre utdanning ved siden av jobb innen network og systemadministrator... altså, ingen HØY utdannelse på meg iallfall:-) 0 Siter
Line Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jobber i hjemmesykepleien, og trygghetspatruljen. Stortrives. Begynner paa sykepleierutdanninga naa til hoesten, foer det har jeg bare diverse kurs og noen aars erfaring aa vise til. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jobber i hjemmesykepleien, og trygghetspatruljen. Stortrives. Begynner paa sykepleierutdanninga naa til hoesten, foer det har jeg bare diverse kurs og noen aars erfaring aa vise til. Er du hjemme fra syden? Nei, du skriver aa... Jeg har nettopp bestilt meg tur nå. Akkurat fått bekreftelsen på mail. Rhodos om 2 uker. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 HR? Hva er det? Human Resourses. Fancy navn på personalavdelingen... 0 Siter
flisa Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Er det moro? Driver du med reklame og kampanjer og sånt? Det virker interessant.. Ja -alt sånt - hver dag er en fest - ikke jug engang! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det var derfor jeg tok den vrien på det...., litt mer fancy enn sekretær, ikke sant...? :-) Da skal jeg kanskje kalle meg merkantilt ansatt i privat sektor da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.