Gå til innhold

katt i senga

Gjest ikke i kveld nei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det sier du til meg? Jeg sluttet å lese innleggene dine til meg for en lengre periode, nettopp fordi de var smekk fulle av absurde meldinger om 'hvordan favn er'.

Generelt kan jeg bare ellers underskrive oppgittheten over det du sier. Jeg får til stadighet slike meldinger fra folk selv om jeg sitter pent og rolig foran skjermen, har andre gjøremål og svarer slapt på ting som interesserer måtelig.

Problemet er at dette mediet overhodet ikke er egnet til god kommunikasjon. Det går _raskt_ unna, nesten like raskt som talen, men uten den nødvendige bruken av blikk, gester, mimikk, stemme etc.

Skal man skrive med ønske om å bli ordentlig forstått, bør man holde seg til gammeldags brevskriving, gjennomarbeidede artikler etc.

Bah. Men for all del - snu på det så mye du vil.

"............................."

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

15

• Gemini

6

• favn

5

• Goliath

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...