Gå til innhold

Probleme fortsetter

Anbefalte innlegg

Gjest anonym denne OGSÅ
Skrevet

Igår skrev jeg et inlegg om hvordan jeg har blitt utlevert av psykologen jeg går til og prøvde og legge det bak meg , men nei da det skulle visst ikke gå.Det dukker opp stadig nye ting.

kort: har gått til psykologen i halvt år nå , og føler egentlig at jeg både er psykisk og fysisk mye dårligere nå enn da jeg begynte å gå ditt.

kort oppsummert resultat etter halvt år:

ingen bedring,

utlevert.

vektøkning.

psykisk sliten

irritert dagen lang

osv.

Lurer egentlig på hvorfor jeg i det hele tok kontakt med de helvetes idiotene. Fastlegen var jo en kjernekar, og har fulgt meg i snart 5 år, han sier også at du er ikke så dårlig som de skal ha det til.

Er helt oppgitt , sur og grinete dagen lang på de psyologene. føler at de ødelegt meg isetdet for å utrede meg.

Føler meg nesten ødelagt.

hva bør jeg gjøre!

ER LANGT NEDE. HAR ALDRI VÆRT LENGER NEDE ENN NÅ.

Skrevet

Nå kjenner ikke jeg til ditt tilfelle, eller det du nevner om utlevering. Men, bare for å komme med et innspill: Det er langt fra uvanlig at ting blir værre før de begynner å bli bedre når man begynner i en slik behandling. Det avhenger nok veldig mye av årsakene til at man er der man er, i tillegg til at det er forskjellig fra person til person hvordan en slik prosess arter seg. Det å gå til terapi kan ofte være noe som krever mange år.

Igjen - ikke for å mene noe som helst om deg eller ditt tilfelle :-)

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...