Gå til innhold

Sjekkekongen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det mor-sønnforholdet er... galt.

Nå var jeg stygg.

Litt stygg kanskje, men sannheten er ikke alltid vakker...:-)

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• favn

11

• Goliath

6

• gripp

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ser at de fleste sier fy og fy her i tråden, men vil ikke de fleste kvinner føle seg en smule smigret over å motta en slik melding..sånn innerst inne, altså??

Anyone?

Fra deg? Ja.

Fra Riise? nei, Nei,NEi, NEI!

Man stiller da krav, selv til de man får "sjekke-sms" fra..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser at de fleste sier fy og fy her i tråden, men vil ikke de fleste kvinner føle seg en smule smigret over å motta en slik melding..sånn innerst inne, altså??

Anyone?

I og med at flere av kvinnene VG har vært i kontakt med faktisk har datet fyren; hun ene dro til og med til Liverpool for å møte Riise, så har du nok rett.

Men det kan kanskje stilles spørsmål ved den aktuelle damas dømmekraft i og med at hun innrømmer det i akkurat den artikkelen der. :)

Skrevet

Hehe, det hadde jeg faktisk tenkt til å skrive i hovedinnlegget.

For du har helt rett hva moren angår. Altså: Det er i hvert fall det inntrykket jeg sitter igjen med av henne etter diverse mediaoppslag.

Husker jeg så et intervju av henne på TV for en stund tilbake.

Jeg hadde allerede en misstanke om at noe ikke var helt "ok" når det gjaldt henne, og fikk det så til de grader bekreftet gjennom det intervjuet....

Så bli "du" kjæreste med J.A. Rise, får du ikke bare en idiot til kjæreste, men også en svigermor fra helvete.....

Skrevet

Nå var jeg stygg.

Det var du overhode ikke....:-)

Skrevet

Anyone?

Jeg vil ha meg frabedt insinueringer over at jeg skulle bli smigret av en skrudd sms fra en fremmed som iført kortbukse løper rundt etter en ball de gangene han ikke pleier ødipuskomplekset sitt. For sikkerhets skyld er vedkommende ekstremt lite tiltalende ellers også.

Skrevet

Litt stygg kanskje, men sannheten er ikke alltid vakker...:-)

Nei, den er svartere enn natten :)

Skrevet

Fra deg? Ja.

Fra Riise? nei, Nei,NEi, NEI!

Man stiller da krav, selv til de man får "sjekke-sms" fra..

Det hjelper ikke engang om de er trillionærer

Skrevet

Nå var jeg stygg.

Fortell!

Skrevet

Anyone?

Niks, å bli sjekket opp via sms er såååå uaktuelt, om han virkelig var interessert hadde han tatt seg bryet med å ringt. Og ikke nok med det, den sms'n var så dårlig formulert at jeg blir uvel, det hjelper ikke det heller og til slutt, han spiller på feil lag.

hare1365380455
Skrevet

Jeg pleier vanligvis ikke å være den første til å fråtse i denne typen kjendisblemmer, og siden Riise spiller på Liverpool og (dermed) er en av de norske spillerne jeg verdsetter høyest, burde jeg egentlig holdt meg for god til dette innlegget, men helvete heller... Det er umulig ikke å kommentere det her.

For maken til patetisk blemme har jeg ikke sett siden Valgerd sang La Det Svinge på tv i beste sendetid. :)

*ler*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Niks, å bli sjekket opp via sms er såååå uaktuelt, om han virkelig var interessert hadde han tatt seg bryet med å ringt. Og ikke nok med det, den sms'n var så dårlig formulert at jeg blir uvel, det hjelper ikke det heller og til slutt, han spiller på feil lag.

Feil lag? Insinuerer du at Jan Werner og co. også har fått meldinger av denne typen?

Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt insinueringer over at jeg skulle bli smigret av en skrudd sms fra en fremmed som iført kortbukse løper rundt etter en ball de gangene han ikke pleier ødipuskomplekset sitt. For sikkerhets skyld er vedkommende ekstremt lite tiltalende ellers også.

..hehe, javel, menneh..da kan vi vel konkludere med meldingens "pateti" (nytt ord; substantiv av patetisk) i (meget) stor grad avgjøres av hvorvidt avsender (etter mottakers vurdering, naturligvis) anses som tilstrekkelig attraktiv.

Skrevet

..hehe, javel, menneh..da kan vi vel konkludere med meldingens "pateti" (nytt ord; substantiv av patetisk) i (meget) stor grad avgjøres av hvorvidt avsender (etter mottakers vurdering, naturligvis) anses som tilstrekkelig attraktiv.

Nei, det kan ikke Grip konkludere med.

Selvsagt ville favn _aldri_ latt seg sjarmere av en tekstmelding (!) fra et fremmed menneske, uansett hvorledes tekstmeldingens formuleringer (eller snarere mangel på) måtte være.

Meget mulig at favn er helt utenfor den nye tiden, men tekstmelding (!) fra fremmede er å anse som tafsing fra fremmede, omtrent.

Skrevet

Nei, det kan ikke Grip konkludere med.

Selvsagt ville favn _aldri_ latt seg sjarmere av en tekstmelding (!) fra et fremmed menneske, uansett hvorledes tekstmeldingens formuleringer (eller snarere mangel på) måtte være.

Meget mulig at favn er helt utenfor den nye tiden, men tekstmelding (!) fra fremmede er å anse som tafsing fra fremmede, omtrent.

Ja, men så er jo favn også en meget ærbar kvinne.

Jeg derimot, ville nok følt meg en smule smigret (dog ikke av sms fra John Arne Rise) hvis jeg fikk en slik fra Britney Spears for eksempel, men aller helst fra Meg Ryan.

Men jeg kan selvsagt risikere å måtte vente en stund da..

Skrevet

Jeg derimot, ville nok følt meg en smule smigret (dog ikke av sms fra John Arne Rise) hvis jeg fikk en slik fra Britney Spears for eksempel, men aller helst fra Meg Ryan.

...og for all del...fra favn naturligvis, men det er vel unødvendig å tilføye.

Skrevet

Anyone?

Jeg tror den eventuelle smigeren faller litt bort ved

a) elendig språk, har ikke giddi å stavekontrollere en gang.

B) Sendt samme melding til 19 andre.

Er omtrent slik sjekkegutta på datingtjenester oppererer.

Skrevet

Britney Spears?

Og så jeg som antok du var en mann med smak..

Akk, så feil man kan ta.

Skrevet

Britney Spears? Javel, det skal jeg ikke kommentere.

Meg Ryan har jeg alltid hatt sansen for, men dessverre har hun falt for fristelsen til å omkalfatrere sitt yndige fjes, og rusler nå rundt med ikke-så-vellykket-resultat. Men kirugen lo vel hele veien til banken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...