Gå til innhold

Sjekkekongen

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og for all del...fra favn naturligvis, men det er vel unødvendig å tilføye.

*tsk-tsk*

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• favn

11

• Goliath

6

• gripp

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Britney Spears? Javel, det skal jeg ikke kommentere.

Meg Ryan har jeg alltid hatt sansen for, men dessverre har hun falt for fristelsen til å omkalfatrere sitt yndige fjes, og rusler nå rundt med ikke-så-vellykket-resultat. Men kirugen lo vel hele veien til banken.

Huff og huff, jeg har ikke sett hva Meg har gjort med ansiktet sitt.

Men det er ufattelig hva de tillater seg å skjære i nå til dags.

Man gir seg jo ikke til å retusjere Michelangelos Madonna og burde ikke røre Meg heller.

Det er fan så rart at folk ikke tåler spor av levd liv i sitt eget (eller andres) ansikt og kropp.

Gjest catchy
Skrevet

Jeg ser at de fleste sier fy og fy her i tråden, men vil ikke de fleste kvinner føle seg en smule smigret over å motta en slik melding..sånn innerst inne, altså??

Anyone?

Når den en rekke andre har fått akkurat liklydende SMS? Da tror jeg ikke jeg ville følte meg veldig spesiell nei. Synes fyler er helt ubeskrivelig ekkel. Hvis det er SANT at han har gjort det her må han i tillegg være direkte uintelligent. Han burde vel skjønne at slikt kunne nå mediene. Hvis det ikke var en fleip ra Riises side da? En fyllefleip fra en eller annen guttetur kanskje?

Gjest catchy
Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt insinueringer over at jeg skulle bli smigret av en skrudd sms fra en fremmed som iført kortbukse løper rundt etter en ball de gangene han ikke pleier ødipuskomplekset sitt. For sikkerhets skyld er vedkommende ekstremt lite tiltalende ellers også.

Enig! Men det rareste er at fyren tydeligvis tror han er guds gave til kvinnene. Han er jo direkte uappetittelig år han tar av seg klærne. Uff... Men så har jeg bestandig hatt aversjon mot rødhårete og bleke gutter. Beklager! Unnskyld! Men det er sant.

Gjest catchy
Skrevet

Jeg skal ikke uttale meg om annet enn fotballferdighetene hans, men også jeg må jo si at det her ser en smule patetisk ut, ja.

Men stakkars Sandra, da! Hun gikk jo faktisk ut med fyren. :)

'Gikk ut' - de spiste vel bare middag vel? Var vel ikke akkurat noen date, selv om mediene la det fram slik. Jeg har spist lunsj og middag med flere hankjønn jeg, både i jobbsammenheng og privat uten at det har vært dating.

Gjest catchy
Skrevet

Nei, xxx er et 'gammelt uttrykk' for tre kyss!

Men slikt kan jo endre seg da! Kanskje det har endret betyding i SMS-alderen?

Gjest catchy
Skrevet

Jeg pleier vanligvis ikke å være den første til å fråtse i denne typen kjendisblemmer, og siden Riise spiller på Liverpool og (dermed) er en av de norske spillerne jeg verdsetter høyest, burde jeg egentlig holdt meg for god til dette innlegget, men helvete heller... Det er umulig ikke å kommentere det her.

For maken til patetisk blemme har jeg ikke sett siden Valgerd sang La Det Svinge på tv i beste sendetid. :)

Hvis det IKKE var en fleip fra Riise's side, så er det vel den muligheten har til å sjekke damer? Han faller igjennom i forhold til alle andre kamerater han måtte gå ut sammen med. Helt sikkert. Uaappetittelig utseende og null under topplokket. Penger og jendisstatus er alt han flyter på. Skjønt, for noen er vel det mer enn nok. Og han kan jo ta til takke med damer som er like tomme i hodet som han selv. Han merker det vel kanskje ikke...

Gjest catchy
Skrevet

Hvis det IKKE var en fleip fra Riise's side, så er det vel den muligheten har til å sjekke damer? Han faller igjennom i forhold til alle andre kamerater han måtte gå ut sammen med. Helt sikkert. Uaappetittelig utseende og null under topplokket. Penger og jendisstatus er alt han flyter på. Skjønt, for noen er vel det mer enn nok. Og han kan jo ta til takke med damer som er like tomme i hodet som han selv. Han merker det vel kanskje ikke...

Nei, men fytti heite for en rettskriving da! hehe... Sier det selv jeg!

Skrevet

Når den en rekke andre har fått akkurat liklydende SMS? Da tror jeg ikke jeg ville følte meg veldig spesiell nei. Synes fyler er helt ubeskrivelig ekkel. Hvis det er SANT at han har gjort det her må han i tillegg være direkte uintelligent. Han burde vel skjønne at slikt kunne nå mediene. Hvis det ikke var en fleip ra Riises side da? En fyllefleip fra en eller annen guttetur kanskje?

Jeg vil tro at det er en greie som gutta har funnet på over et dusin øl. Ser sånn ut. Men det kan jo være at det er slik de gjør det nu for tiden.

Skrevet

Jeg ser at de fleste sier fy og fy her i tråden, men vil ikke de fleste kvinner føle seg en smule smigret over å motta en slik melding..sånn innerst inne, altså??

Anyone?

Ikke fra Jon Arne Riise.

Skrevet

Huff og huff, jeg har ikke sett hva Meg har gjort med ansiktet sitt.

Men det er ufattelig hva de tillater seg å skjære i nå til dags.

Man gir seg jo ikke til å retusjere Michelangelos Madonna og burde ikke røre Meg heller.

Det er fan så rart at folk ikke tåler spor av levd liv i sitt eget (eller andres) ansikt og kropp.

Enig i det siste. Endog er jeg ubeskjeden nok til å klemme ut av meg i forumet at dersom jeg skulle finne på å sammenligne mitt ytre av i dag med den favn jeg var i tyverne, er jeg ikke i tvil om hvem jeg liker best.

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Hørte intervju på radio i dag med ei jente som hadde vært med i Farmen, hun hadde fått sms fra JAR, den hadde et annet innhold hvor han blandt annet hadde skrevet _gressstrå_

Hun sendte sms tilbake med eneste kommentar gresstrå skrives med 2 s'er

Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt insinueringer over at jeg skulle bli smigret av en skrudd sms fra en fremmed som iført kortbukse løper rundt etter en ball de gangene han ikke pleier ødipuskomplekset sitt. For sikkerhets skyld er vedkommende ekstremt lite tiltalende ellers også.

:-)

Skrevet

Feil lag? Insinuerer du at Jan Werner og co. også har fått meldinger av denne typen?

Nei, nei, jeg snakker fotball :)

laguna1365380434
Skrevet

*lol* :-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

"Nei, avsløringen av dette sms-språket ga en av Liverpools store helter en aldri så liten ripe i en til nå grei lakk."

Helt enig! Blir rett og slett skuffa over å oppdagen at han virkelig har så lite mellom ørene...

Skrevet

Jeg synes det morsomste er at han tydeligvis har forvekslet Synnøve Svabø med Synnøve Skarbø. Det var nok sistnevnte han egentlig skulle tekste til.

Jeg vet at det ikke er lov å kalle noen stygge her inne, så det skal jeg ikke gjøre. Men enkelte mennesker som tidligere ikke har hatt så mye oppmerksomhet fra det andre kjønn, vil vel tippe litt over når penger og kjendisstatus innehas.

Skrevet

Om ikke annet, kan man påstå at denne saken bekrefter visse myter om fotballspilleres intelligens ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..Dette kom ikke akkurat som noen bombe!

XXX betyr sikkert sex

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...