Gå til innhold

Sjekkekongen

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hahaha, skulle ikke forundre meg... (og hvor oppblåst er ikke hun som tror det dreier seg om forsmådde kvinner...)

He he..de har en eller annen koblingsfeil de folka der!

Lurer på hvilke andre triks de gjør når de skal ha det moro, siden dette er noe de ler se ihjel av?!?! :P

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• favn

11

• Goliath

6

• gripp

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285757

he-he-he....

Godt å få bekreftet mitt forrige innlegg om at eplet ikke faller langt fra stammen...:-)

Da jeg hørte dette på jobben i dag, tenkte jeg at det var noen kamerater av Rise som tatt mobilen hans og ville ha det litt morro med han.

Eller at han gjorde dette på tull i fylla.

Det kan vel umulig være alvorlig ment dette.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

He he..de har en eller annen koblingsfeil de folka der!

Lurer på hvilke andre triks de gjør når de skal ha det moro, siden dette er noe de ler se ihjel av?!?! :P

"Lurer på hvilke andre triks de gjør når de skal ha det moro, siden dette er noe de ler se ihjel av?!?! :p"

Uff, nå skræmt du mæ! For en utrolig ekkel tanke. :-)

Skrevet

Det var det jeg fryktet.

Så god filmssmak, så ræva Premier Leauge-smak! :)

he, he! Takk og i lige måde.

Skrevet

" - Vi holder på å le oss i hjel her. Jeg må le. Det er mulig et par av disse kvinnene er rimelig desperate, sier hun. "

Det er så man ikke tror det man leser. :)

Det er helt utrolig!

Hvis man skulle driste seg til å påstå at noen her er desperate, så måtte det jo i så fall være Riise.....

Men jeg tror ikke han er desperat. Jeg tror han bare er stokk dum, og med særdeles lite empati og sosiale antenner - noe han helt klart deler med sin mor.....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er helt utrolig!

Hvis man skulle driste seg til å påstå at noen her er desperate, så måtte det jo i så fall være Riise.....

Men jeg tror ikke han er desperat. Jeg tror han bare er stokk dum, og med særdeles lite empati og sosiale antenner - noe han helt klart deler med sin mor.....

Jeg tror heller ikke han er desperat. Vi snakker om en CL-vinner i Liverpool. Han er popstjerne. Kan feie over 10 damer i slengen hvis det er det om å gjøre.

Så jeg må jo innrømme at jeg begynner å lure på om det kanskje ikke er så mange hjemme hos ham...

Menmen, så lenge han gjør det bra for Liverpool så jeg gir jeg faen! :)

Gjest utrolig men sant
Skrevet

John Arne Riise fattet interesse utseendemessig for en fra hjemstedet mitt på 17 år (han liker dem gjerne litt yngre). Han turde ikke gå bort selv, han fikk kameraten til å gå bort og spørre om en date mens han selv sto i bakgrunnen.. Helt sant!!

Gjest XXX og sånt
Skrevet

xxx betyr kisses eller kyss, klapp og klem om du vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...