Goliath Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Er de mange nok, så kommer det færre gjester også, da sparer jeg kaffe, te og øl. :-) 0 Siter
Gjest Leif is Leif Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Du skulle sett program på National geografic i kveld. Fra Ny Guinea, der er det en edderkopp som er så stor at den spiser fugler. Fanger albatross? :-) De største spiser også mus. Mus er ofte svært små, sånn for ordens skyld. Fugleunger er ofte også svært små. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Du skulle sett program på National geografic i kveld. Fra Ny Guinea, der er det en edderkopp som er så stor at den spiser fugler. Vræææææl, ikke si sånt en gang, nå ser jeg edderkopper over alt :-/ Jeg la meg i går, så begynte jeg plutselig og tenke på denne tråden, tar ett kjapt overblikk rundt meg... Og der er en stor edderkopp i full fart nedover veggen mot min seng. Jeg hylte så fælt, at samboeren min reiste seg opp i senga og trodde at dommedag var kommet. At det går an og være så redd for noe som er MYE mindre enn meg??! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.