Gå til innhold

Hvorfor skal dere alltid være så enkle????

Anbefalte innlegg

At det dabber av utover i et forhold eller med antall sexpartnere man har hatt?

Begge deler.

Hvis du får samleie nr 1023 til å være like spennende som samleie nr 1 i et forhold, så har du jammen gjort en god jobb.

Jeg tror heller ikke du er like åpen og nysgjerrig på partner nr 17 som du var på partner nr 1.

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zombiebob

20

• mil1365380270

19

• Lillemus

12

• favn

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

Jeg tror du tar helt feil. Tvert imot tror jeg nysgjerrigheten og lekenheten er størst i begynnelsen, og så dabber det av etterhvert. (Forutsatt at du har selvtillit nok.)

Det er bare det at som kvinne er det ikke utsøkt givende å være med på utforskingen til en uerfaren mann/gutt ;-)

Hvis det ikke er det man tenner på da :-)

Poenget mitt er at vi er forskjellige. For noen er det kanskje uinteressant hva partneren har gjort før, men for mange har det noe å si. Ikke fordi det sier noe om hvordan vedkommende vil oppføre seg i sitt nye forhold, men fordi det sier noe om hvordan han har vært. Og som du sier har fortiden formet oss.

Jeg har aldri sagt at det nødvendigvis er negativt å ha hatt flere partnere tidligere. Men har man "knullet 200" som du sier, så ville jeg trukket noen slutninger ut av det. Men det er jo min personlige mening. Du kan selvsagt mene noe helt annet. Fordi vi er forskjellige.

Men herregud, det finnes da et 'akseptabelt' nivå mellom 0 og 200!

Det er jo helt absurd å forvente og forlange at voksne mennesker skal være jomfruer og gifteklare. Samtidig går det an å operere med en standard der man ikke akkurat higer etter de mest intensive forbrukerne.

Det er bare det at som kvinne er det ikke utsøkt givende å være med på utforskingen til en uerfaren mann/gutt ;-)

Hvis det ikke er det man tenner på da :-)

Så du vil egentlig bare ha en reprise av forrige gang?

For meg er det nettopp lekenheten, nysgjerrigheten som er erotikken.

Annonse

Begge deler.

Hvis du får samleie nr 1023 til å være like spennende som samleie nr 1 i et forhold, så har du jammen gjort en god jobb.

Jeg tror heller ikke du er like åpen og nysgjerrig på partner nr 17 som du var på partner nr 1.

Tja... Nå er jeg ikke på sengepartner en lengre, men dog ikke kommet så langt som til 17, men jeg synes det er vanvittig spennende å gå til sengs med ham og leke med kroppen hans (og omvendt!)! Vi koser oss glugg forderva vi.

Man mister ikke lekenhet og nysgjerrighet selvom man har hatt noen sexpartnere, det er iallefall ikke min erfaring, snarere tvert i mot.

Tja... Nå er jeg ikke på sengepartner en lengre, men dog ikke kommet så langt som til 17, men jeg synes det er vanvittig spennende å gå til sengs med ham og leke med kroppen hans (og omvendt!)! Vi koser oss glugg forderva vi.

Det der tolker jeg som at du ikke er uenig.

mil1365380270

For meg er det ikke i nærheten av å begynne å bli morsomt før den første fomlingen er overstått. Spenningen og leken er på et litt annet plan enn at man aldri har gjort det før :-)

For meg er det ikke i nærheten av å begynne å bli morsomt før den første fomlingen er overstått. Spenningen og leken er på et litt annet plan enn at man aldri har gjort det før :-)

Ut fra min erfaring med lange forhold, kan jeg skrive under på at det seksuelle blir mer og mer spennende, givende, flott og morsomt etter som forholdet utvikler seg.

mil1365380270

Ut fra min erfaring med lange forhold, kan jeg skrive under på at det seksuelle blir mer og mer spennende, givende, flott og morsomt etter som forholdet utvikler seg.

Ja, det hadde jo vært skikkelig trist om ingen ting kunne måle seg mot den første gangen ;-)

Annonse

mil1365380270

Et deprimerende scenario...

Nice å se at en av dols mest taleføre og hyggeligste damer er med oss igjen. Fin ferie?

:)

Takker så mye for komplimentet! :-)

Ypperlig ferie, håper på litt mer snart. Akkurat nå er det null og niks å gjøre. Ikke helt sant, gjør litt forefallende, men travelt er det definitivt ikke. Får god tid til å sitte her og lire av meg vrøvl ;-)

Du da, skal du ha, eller har du hatt?

Mao, hvis vi tar bort fomlingfaktoren som du velger å forutsette, så er du ikke uenig.

Det der tolker jeg som at du ikke er uenig.

Tja, jeg kan ikke si at sexen ble dårligere ettersom forholdet ble lengre etter 19 år synes jeg?

Og jeg synes det er kjempespennende å bli kjent med en ny mann - og jeg håper da ikke det blir mindre spennende om det skulle bli andre menn etterhvert? Hver mann er jo en ny kropp å bli kjent med! :o)

Gjest sweet honey

Men herregud, det finnes da et 'akseptabelt' nivå mellom 0 og 200!

Det er jo helt absurd å forvente og forlange at voksne mennesker skal være jomfruer og gifteklare. Samtidig går det an å operere med en standard der man ikke akkurat higer etter de mest intensive forbrukerne.

Har jeg noen gang forventet at voksne mennesker skal være jomfruer og gifteklare? Skjønte ingenting av det der. Du kan ikke ha forstått meg rett. Eller kanskje du ikke vil forstå? Tror vi er enige om det meste her jeg.

Takker så mye for komplimentet! :-)

Ypperlig ferie, håper på litt mer snart. Akkurat nå er det null og niks å gjøre. Ikke helt sant, gjør litt forefallende, men travelt er det definitivt ikke. Får god tid til å sitte her og lire av meg vrøvl ;-)

Du da, skal du ha, eller har du hatt?

Har hatt og har. Fin sommer, det må jeg si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...