Gå til innhold

Hvorfor skal dere alltid være så enkle????

Anbefalte innlegg

Har jeg noen gang forventet at voksne mennesker skal være jomfruer og gifteklare? Skjønte ingenting av det der. Du kan ikke ha forstått meg rett. Eller kanskje du ikke vil forstå? Tror vi er enige om det meste her jeg.

Ok. Kanskje jeg blandet deg sammen med noen andre.

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zombiebob

20

• mil1365380270

19

• Lillemus

12

• favn

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

Mao, hvis vi tar bort fomlingfaktoren som du velger å forutsette, så er du ikke uenig.

Som sagt, leken, moroa, nytelsen og spenningen trenger ikke ha noe med nyhetens interesse å gjøre. Noen blir du lei av etter en gang, noen kanskje aldri.

De som vet å tilfredsstille, de vil du ha igjen og igjen. Og sjansen for at en vet hva som skal til, øker med mengden erfaring.

Ironisk, eller befinner du deg på et værmessig heldig sted? I Oslo er det ganske skyet, med truende regnbyger i sikte :-)

Ikke ironisk. En av de bedre sommerene siden jeg var barn, helt klart. For øvrig er jo en fin sommer avhengig av mer enn sol / gråvær.

Gjest sweet honey

Som sagt, leken, moroa, nytelsen og spenningen trenger ikke ha noe med nyhetens interesse å gjøre. Noen blir du lei av etter en gang, noen kanskje aldri.

De som vet å tilfredsstille, de vil du ha igjen og igjen. Og sjansen for at en vet hva som skal til, øker med mengden erfaring.

En person som har få partnere, men derimot langvarige forhold bak seg kan ha minst like mye seksuell erfaring som en annen som har mange partnere bak seg.

laguna1365380434

Fortid, følelser, holdninger og ting som speiler hvem partneren min er, det er viktig.

Men jeg mener at antall samleier en person har gjennomført sier zipp om vedkommende og hvem han er, med mindre han er jomfru eller helt Gene Simmons liksom..;-)

Jeg synes det blir litt som å telle hvor mange ganger noen har spist sushi, vært på rockekonsert eller har vært full. Det spiller ingen rolle nemlig, det som eventuellt SPILLER en rolle er hva slags forhold og holdninger han eventuelt har til disse tingene;-)

Og grunnen til at jeg føler det blir corny med folk som teller, "sparer seg til eksteskapet" o.l er at disse personene gjerne har en rekke holdninger, både implisitt og eksplisitt,til sex og samliv som jeg ikke deler.

Derfor ville vi antagelig bli en dårlig match.

Om noen tilfeldigvis hadde hatt få eller ingen sexpartnere uten å legge noe prinsippielt i bunnen, hadde saken vært helt annerledes.

Bare at jeg ikke tror normalt vettuge, attraktive og hyggelige folk kommer seg langt oppi tjueåra uten et visst antall sengepartnere bak seg, med mindre de altså nærer noen av disse for meg totalt uforståelige og etter mitt syn seksualfiendlige holdningene, eller er gift.

Annonse

Gjest mørke striper

Jeg er en voksen dame og har vært skilt i en del år. For meg er den mest ideelle kjæresten en i min alder som har vært gift lenge og har store barn. Da har han omtrent samme bakgrunn og jeg. Jeg pleier likevel ikke å tenke sånn når jeg møter noen. Da teller andre ting. Opprinnelse har ingenting å si og min nåværende kjæreste er iraner.

Å ha en kjæreste som er jomfru høres sprøtt ut for meg, og en mann i 40-årene som er ungkar fremdeles er ikke å foretrekke. Det har ikke noe med antall sexpartnere å gjøre, men med kjemi og bakgrunn. Jeg har det best med dem hvor kjemien stemmer.

Jeg og min eksmann var unge da vi møttes, og hadde begge to hatt en ons (ikke noe vellykket for noen). Ikke noe fast forhold og ingen erfaring i det hele tatt. Vi var gift riktig lenge.

Jeg er enig med deg i at bakgrunn har noe å si. Jeg har hatt unge elskere, men de beste er de i min alder.

"Noen blir du lei av etter en gang, noen kanskje aldri. "

Og der er du ved sakens kjerne: Det viktige er personene og samspillet, ikke statistikk. Å dømme ut fra statistikk, er feil.

Gjest sweet honey

Fortid, følelser, holdninger og ting som speiler hvem partneren min er, det er viktig.

Men jeg mener at antall samleier en person har gjennomført sier zipp om vedkommende og hvem han er, med mindre han er jomfru eller helt Gene Simmons liksom..;-)

Jeg synes det blir litt som å telle hvor mange ganger noen har spist sushi, vært på rockekonsert eller har vært full. Det spiller ingen rolle nemlig, det som eventuellt SPILLER en rolle er hva slags forhold og holdninger han eventuelt har til disse tingene;-)

Og grunnen til at jeg føler det blir corny med folk som teller, "sparer seg til eksteskapet" o.l er at disse personene gjerne har en rekke holdninger, både implisitt og eksplisitt,til sex og samliv som jeg ikke deler.

Derfor ville vi antagelig bli en dårlig match.

Om noen tilfeldigvis hadde hatt få eller ingen sexpartnere uten å legge noe prinsippielt i bunnen, hadde saken vært helt annerledes.

Bare at jeg ikke tror normalt vettuge, attraktive og hyggelige folk kommer seg langt oppi tjueåra uten et visst antall sengepartnere bak seg, med mindre de altså nærer noen av disse for meg totalt uforståelige og etter mitt syn seksualfiendlige holdningene, eller er gift.

Bare så det er sagt: jeg har ingen seksualfiendtlige holdninger.

Men jeg er nok ikke enig med deg i at å ha sex er på lik linje med å spise sushi. Har en fyr hatt sex med et veldig stort antall damer er han fullstendig uaktuell for meg. Fordi det sier mye om hans holdning til hva sex egentlig er for noe. Noen ONS eller enkelte useriøse forhold er helt greit, men ikke når mengden blir veldig stor. Da tror jeg det er noe i veien med fyren. På samme måte som hvis han er jomfru i en alder av 30. Begge deler forteller meg om noen personlige sider som jeg ikke ville satt pris på. Fordi det er veldig annerledes enn jeg selv. Det avgjørende er kanskje å finne en som "matcher" noelunde i sine holdninger som en selv.

mil1365380270

En person som har få partnere, men derimot langvarige forhold bak seg kan ha minst like mye seksuell erfaring som en annen som har mange partnere bak seg.

Helt klart! Akkurat som man kan komme ut av et langvarig forhold med omtrent null erfaring :-)

Men hvis jeg skulle valgt meg en for ONS, hadde jeg heller tatt en med erfaring enn en novise. Tror sjansen for at han har noe på repertoaret som passer meg er større da, selv om det selvfølgelig ikke er noen garanti.

mil1365380270

Ikke ironisk. En av de bedre sommerene siden jeg var barn, helt klart. For øvrig er jo en fin sommer avhengig av mer enn sol / gråvær.

Å, så koselig å høre! Sant det du sier, da jeg var barn var det aldri dårlig vær ;-) Håper fortsettelsen blir like fin :-)

Helt klart! Akkurat som man kan komme ut av et langvarig forhold med omtrent null erfaring :-)

Men hvis jeg skulle valgt meg en for ONS, hadde jeg heller tatt en med erfaring enn en novise. Tror sjansen for at han har noe på repertoaret som passer meg er større da, selv om det selvfølgelig ikke er noen garanti.

Deg om det.

Jeg hadde tatt den jeg likte best.

Annonse

Gjest sweet honey

Joda, men når jeg velger partner er det helt andre egenskaper enn hva han har på repertoaret som betyr noe. For meg er sex mer enn teknikker.

(Selv om jeg heller ikke ville vært helt komfortabel med en jomfru. Fomling og usikkerhet tiltrekker meg ikke hos en mann).

Å, så koselig å høre! Sant det du sier, da jeg var barn var det aldri dårlig vær ;-) Håper fortsettelsen blir like fin :-)

Nå sa jeg ikke at _jeg_ har hatt dårlig vær i sommer :) Værgudene har faktisk vist seg usedvanlig imøtekommende alle steder jeg har besøkt.

Fortsatt god sommer, sånn eller slikt vær!

mil1365380270

Joda, men når jeg velger partner er det helt andre egenskaper enn hva han har på repertoaret som betyr noe. For meg er sex mer enn teknikker.

(Selv om jeg heller ikke ville vært helt komfortabel med en jomfru. Fomling og usikkerhet tiltrekker meg ikke hos en mann).

Ikke meg heller ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...