Gjest dybdesyn? Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 http://www.nesteklikk.no/20030214/14602.html Det siste punktet der: har ikke jeg dybdesyn siden jeg bruker ett øye om gangen? Jeg ser veldig dårlig på ett øye, og det kobles ut til vanlig. Så brukes det når jeg f.eks. leser tett på. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hvis man mister synet på ett øye, så lærer man seg til å kompensere for dybdesynet ved å forholde seg til resten av perspektivene. Det blir ikke like godt, men godt nok i de fleste tilfeller. "Blod er seks ganger tjukkere enn vann. (Men hvorfor dette blir brukt som argument for at man skal velge slekt og familie framfor andre ting er nesten litt rart. Vann er vel knappest et alternativ til blod, eller?)" Dum person skriver artikkel *sukk*. Det er da ikke noe _argument_, men et ordspråk for å si at slekt og familie gjerne står en nærmere enn resten av verden. "..................................." 0 Siter
Gjest Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 "Hver dag svelger en gjennomsnittsperson nesten en liter snørr." *grøss* 0 Siter
Champagne Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hvis man mister synet på ett øye, så lærer man seg til å kompensere for dybdesynet ved å forholde seg til resten av perspektivene. Det blir ikke like godt, men godt nok i de fleste tilfeller. "Blod er seks ganger tjukkere enn vann. (Men hvorfor dette blir brukt som argument for at man skal velge slekt og familie framfor andre ting er nesten litt rart. Vann er vel knappest et alternativ til blod, eller?)" Dum person skriver artikkel *sukk*. Det er da ikke noe _argument_, men et ordspråk for å si at slekt og familie gjerne står en nærmere enn resten av verden. "..................................." Å der kom jeg på at jeg ikke liker noen slektninger lengre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.