*ikkjesint* Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 det er så vanvittig med ulike erfaringer, kroppen er ein merkelig ting. eg var sikker på at eg var gravid, sku hatt mensen 21.juli, enda ikkje komt, men tatt 2 tester, ein heime og ein hos lege, begge negative..men begge blei tatt på ettermiddag/kveld..og eg springer på do heile tida, så kan den vise feil då? legen sa det kunne vera urinveisinfeksjon, men det har eg hatt mykje sida eg var lita, så det er det ikkje. det er så rart,eg er kvalm, stikker i magen, oppblåst,hodeverk, sulten heile tida,trøtt,til og med masse kviser, og eg har aldri kviser..nei, blir vel for mykje å håpe på dette:( skal til gyn på mandag så.. litt trist og lei, me har prøvd i ca 1 år, og har vert til utreding, alt skal vera i orden.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192799-kroppen-er-ein-rar-ting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.